NOD November 2020

@mumslove het zou wel veel te toevallig zijn haha. Eerst al even lang zwanger. Ovulatie testen lopen iets op, als die met 3/4 dagen komt dan betekend dat dus NOD 17 december :p

Dag 33, vandaag weer een knaller van een ovulatietest. Dus vandaag zal het ergens zijn. Gisterenavond geklust. Dus een extreem lange cycles en de 14 dagen wachten gaan dus nog een keer beginnen...

Spannend allemaal.

hier een update. Nog niet ongesteld en morgenochtend weer testen. Ik had gedacht dat ik nu wel ergens ongesteld moet zijn, we wachten verder. 

Jeetje wat een avonturen allemaal. Ik heb de hele tijd meegelezen omdat ik natuurlijk mijn NOD in november had, maar die heb overgeslagen (denk ik). Zit nu wederom op het wachtbankje (9 dec NOD), maar nog niet aangemeld in nieuwe groep. Ik heb echt het gevoel dat ik niet zwanger ben en wil er even niet te veel mee bezig zijn, hoewel ik ook steun heb aan jullie. 
@ForumA jij hebt dus ongeveer hetzelfde gehad als ik. Een suuuperlange cyclus. Ik had ook ineeens heel laat positieve ovulatietest, maar dan heb je die iig en kun je weer klussen!

Terug
Bovenaan