NOD November 2020

@Eline met een droom hier hetzelfde ;)
Hier inmiddels 7 weken zwanger en de 1ste echo gehad. Maar ben en blijf zo benieuwd naar de dames hier. En idd ontzettend veel positieve testen deze maand. 

Kop op meiden! Die positieve test komt een keer.

MamaSterretje tarwekiem kan je zelfs bij kruidvat etc kopen. Beste daarvoor zou ik naar een natuur winkel gaan. Is de verhouding net wat anders. (Hollane & Barret) progesteron creme is online te vinden, wi kel weet ik niet maar is niet goedkoop

Fijn zeg dat alles goed gaat @eline met een droom & mumslove! En mumslove ik blijf hopen dat ik net als jou een vruchtbare maand heb na vmk! :)
Geniet van jullie zwangersschap dames!!

@Lautjef het gewoon extra gezellig maken samen ;) dan komt het goed! Je zit ook precies in dezelfde periode als ik destijds (miskraam november... positieve test op 17 december!! -> en dus geen wijn en rood vlees voor mij met de kerst XD )

xx

Hoii allemaal. De maand november is voorbij. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Zit nu op cyclus dag 47… (Vorige cyclus duurde 45 dagen)
Maar ik moet er ook rekening mee houden dat mijn cyclus nog niet regelmatig is. Eind augustus namelijk pas gestopt met de pil.
Vanochtend toch nog testje gedaan voordat ik ging werken. Deze was negatief. Nu afwachten wanneer ik hopelijk weer ongesteld ga worden. Zodat we weer verder kunnen ;) 

Terug
Bovenaan