NOD November 2020

Wat vervelend zo een lange cyclus @eefjepeefje vooral frustrerend als je voor een kindje wilt gaan. Hoe lang staat er voor het ‘ontspiralen’ als dat al een woord is haha. Ik had zelf een mirena spiraal en mijn cyclus is eigenlijk het zelfde gebleven. Deze heb ik er in mei uitlaten halen omdat ik weer ontzettende hoofdpijn had dagelijks.. ik ben niet echt gemaakt voor hormoon anticonceptie denk ik.. ik ben dan ook echt mezelf niet.

Hier is de menstruatie weer weg, dus we kunnen weer aan de klus

[quote quote=10361648]@Elfje ik had jarenlang een koperspiraal, die is er sinds 3 maanden uit. Ze zeggen dat je met koper je eigen cyclus hebt (want geen hormonen), maar merk toch een groot verschil. Menstruatie is minder heftig vooral, dus dat is mooi. Wel iéts langere cyclus gekregen en daar baal ik dan weer van. Is het iets om mee naar de huisarts te gaan, 40 dagen cyclus, of eerst een tijdje proberen? Houdt het wel iets gezelliger dan meteen naar een dokter.[/quote]
Okee fijn dat die er al even uit is. Das wel fijn dat de menstruatie minder heftige is. Misschien word de cyclus nog wel korter. Zou zelf idd nog even wachten. Ben je begonnen met ovulatietesten enzo? 

@zomerkind
voor mij het zelfde! mijn NOD was 2 a 3 oktober. helaas ook ongesteld geworden. cyclus van 26 a 27 dagen. dus mijn NOD is nu ook rond die datum!

Ik hoop gewoon dat een korte cyclus niet per definitie slecht nieuws is. Wil nog even niet te veel druk erop leggen, dus nog zonder hulpmiddelen proberen. 

@Zomerkind volgens mij hoef je niet echt te 'ontspiralen' als je en koperspiraal hebt gehad, omdat je geen hormonen hebt dan. Ik ga me denk ik ook wat meer focussen op meer sporten en gezond eten, alles om gezond zwanger te worden. 

Hallo dames, 
Ik sluit me graag bij jullie aan. 
Helaas vandaag ongesteld geworden. We gaan nu voor ronde 4 voor ons 2e kind. 
Hopelijk wordt november een betere maand voor ons allemaal! 

mijn menstruatie is ook doorgekomen dus sluit me graag aan. Mijn cyclus is onregelmatig dus hou het voor nu op 13 november. 
3e ronde 

Terug
Bovenaan