NOD November 2020

@zomerkind

super leuk dat we denk ik echt het zelfde lopen. wij zijn sinds zaterdag aan het testen. gister was het streepje wel aanwezig maar niet een BAM streep. die verwacht ik dus vandaag of morgen. zou toch wat zijn als we allebei nu zwanger worden. lopen we echt gelijk! bijzonder!!!!

@zomerkind Misschien voorbereiding van je eisprong, of indd eerder.. maar zolang je het gezellig hebt gemaakt maakt het eigenlijk ook niet uit. Ik zou gewoon je oude nod aanhouden. 
Misschien dat je slijm nog verandert over 2 dagen, dan kan je er wel vanuit gaan dat je eisprong dan is.

@KimKim dat zou inderdaad bijzonder zijn! Bij mijn eerste kindje hier ook een paar leuke meiden ontmoet, we gingen bijna gelijk op! Zelfs een hele goeie vriendin aan over gehouden, we zien elkaar nu regelmatig. Ook leuk om te zien hoe de kindjes gelijk op lopen.

We hebben het inderdaad al gezellig gehad, dus dan maakt het inderdaad niet uit of hij nu vandaag of morgen zou komen.

Bij mijn zoontje had ik ook ovu testen gedaan, maar die laten mij in de steek ofzo ? ik dacht echt niet zwanger te kunnen zijn, omdat we rond om te piek het niet gezellig hebben gehad.. al met al was ik toch zwanger haha

Een jaar geleden aangemeld voor de nod. In oktober 2019 m'n spiraaltje laten verwijderen en in januari 2020 was ik zwanger sinds eind september heb ik mijn kleine meid in de armen mogen sluiten.

Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden en ben lief voor jezelf.

@zomerkind, als je NOD elke maand iets verschilt zou je eisprong ook zeker kunnen verschillen. En volgens mij kan dit zelfs als je heel regelmatig ongesteld bent. 
En inderdaad wat je zelf ook zegt, je hebt het al gezellig gemaakt, dus dan heb je er alles aan gedaan ;-)
Vorige maand een keer zonder ovulatietesten gedaan, maar deze maand toch wel weer voor de zekerheid. Ik start morgen met testen, misschien iets te vroeg, maar ik verwacht mijn eisprong vrijdag ongeveer. 
Hoeveel dagen vantevoren starten jullie met testen? 
Spannend weer dames ;-)

@thebigdream
Spannend, ik ga het juist deze ronde zonder ovulatietesten doen. We zijn een weekje weg, en ik heb geen zin om daar te gaan klooien met testen. 

Meestal begon ik een week vóór ik m'n eisprong met testen. 

@thebigdream Ik kijk het altijd per maand even aan. Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ruim een week voordat ik denk mijn eisprong te hebben.
Deze maand ga ik proberen elke dag even op de home trainer te fietsen om te kijken of dat helpt mijn cyclus regelmatiger te krijgen, en ik slik Teunisbloemolie tot mn eisprong. 

@loesewies, dan zou ik dat ook zeker niet doen en wie weet helpt een weekje weg ook wel omdat je er dan misschien iets minder mee bezig bent? Heerlijk om even weg te zijn, zeker in deze tijd met corona.
@itvs dan verschilt het inderdaad, alleen ik heb elke maand een cyclus van 25 dagen en dat verschilt nooit, dus dan zou ik nu kunnen beginnen denk ik? 

Terug
Bovenaan