NOD November 2020

Wat een vruchtbare maand! ?
Ik zit op DPO 10, en vanmiddag wat bloed alleen bij het afvegen. Helemaal in zak en as natuurlijk al, super jammer. Maargoed het zou eventueel niet hoeven te betekenen dat het gelijk menstruatie is of wel? Maar ik ga er wel vanuit nu. Had net een klein beetje oud bruin bloed daar is het tot nu toe bij  gebleven. Heb ook niet de hele dag menstruatiepijn wat ik normaal gesproken wel heb. Wilde morgenochtend gaan testen

@lautjef bedankt voor je reactie. Dit is de eerste keer dat ik ze gebruik. Bij de eerste heb ik ze ook gebruikt maar toen had ik dit niet. 

@noeksie laat de moed niet zakken. Dit kan ook een innestelingsbloeding zijn. dat is vaak oud bruin of roze. 1 a 2 dagen. ???

gefeliciteerd voor degene met de positieve testen! 

[quote quote=10370812]Nieeentje wat leuk!!! Gefeliciteerd met dit wonder  Ja erg is dat he hahaha, ik ben ook maar gaan testen tegen al mn principes in omdat er zoveel positieve testen kwamen van meiden al voor NOD. Je wordt toch aangestoken dan.Zo’n forum is ook eigenlijk helemaal niet goed voor je bloeddruk XD[/quote]
En wat kwam daar uit? (Misschien had je het al gezegd maar kon het niet zo gauw weer terug vinden) 
Hier ook voor mijn NOD getest 3 dagen helaas negatief.. maar wie weet veranderd dat wel maandag ?

Hi allemaal,
Ik lees stiekem al een tijdje met jullie mee. Wat bizar veel positieve testen! Wauw!
Voor de dames die het nog niet gelukt is, hoop ik dat we snel wel een positieve test in handen hebben. Morgen is mijn NOD. Geen menstruatie klachten vooralsnog. Een week geleden voelde ik een hoop gerommel en krampjes in mijn baarmoeder. Maar de laatste dagen niets meer. Wel positieve ovutesten gehad en de dagen ervoor en er na geklust. Ronde 10 is dit voor ons. Mijn vriend heeft al kinderen uit een vorige relatie. Maar we willen ook graag zelf een kindje. Vorig jaar november heeft hij een vasovaso ondergaan. Met succes. Alleen vooralsnog geen resultaat. 17-11 staat een afspraak in het ziekenhuis gepland om mij te onderzoeken. Ze willen na dit algemene onderzoek een HSG bij me doen. Heb gelezen dat dat niet echt een pretje is, maar omdat je dan uhm 'wat doorgesmeerd bent' wel een grotere kans op een zwangerschap.
Voor nu ga ik er vanuit morgen of overmorgen ongesteld te worden. Wie weet wat ons brengt na de HSG?

Normaal heb ik altijd 1 dag voor nod druppels bloed, heb dat vandaag niet gehad.. morgen is nod! Ben toch bang dat ik ongesteld word

Terug
Bovenaan