NOD November 2020

Ik heb 12 nov mijn NOD. Zou ik morgen dan al de early test kunnen doen?
Sinds vannacht met momenten krampjes alsof ik ongesteld moet worden. Maar niet zo erg dan. 
Vanavond had ik zooo zin in chips, dat ik om 20.30 naar de winkel ben gereden. Dat zou ik normaal nooit doen haha

@mamasterretje: ja, morgen inderdaad mijn NOD. Gisteren echter nog een negatieve test. Ik weet het, voortijdig testen is niet altijd slim maar t voelde zo anders. Je lijf houdt je gruwelijk voor de gek. 
Maar jeetje, weeën minder erg dan HSG? Dat belooft nog wat ??

@mamasterretje: bang ben ik niet hoor. Heb het er graag voor over. En dan sta ik misschien weer een beetje quitte met mijn vriend. Zijn vasovaso was ook geen feestje ??

Hoi allemaal! 

Mijn nod is 11 november. Wanneer zouden jullie op zn vroegst een early test doen? Ik twijfel of ik er morhen een zal doen

Wat een positieve testen hier, gefeliciteerd allemaal!
Als ik dit zo lees, dan ga ik extra mijn best doen tijdens mijn vruchtbare periode volgende week want dit is een vruchtbare maand zo te lezen haha

@Dexxie: persoonlijk maak ik mezelf gek met eerder testen. Maar als je echt niet kunt wachten (wat ik goed begrijp) zou ik uiterlijk 2 dagen voor NOD testen. Hoe vervelend het wachten ook is..

Ik meld mezelf aan, heb zo'n onderbuik gevoel, maar toch even geduld hebben. 
Half jaartje geleden bevallen van onze kleine meid. Maar nu toch zo'n apart gevoel in de onderbuik. 
Totaal nog niet mee bezig en de kans is klein dat het natuurlijk zou gaan lukken. Maar wie weet is ons nog een wondertje gegund!
NOD is 12 November.. dus eventjes geduld nog 

Ik meld mezelf aan, heb zo'n onderbuik gevoel, maar toch even geduld hebben. 
Half jaartje geleden bevallen van onze kleine meid. Maar nu toch zo'n apart gevoel in de onderbuik. 
Totaal nog niet mee bezig en de kans is klein dat het natuurlijk zou gaan lukken. Maar wie weet is ons nog een wondertje gegund!
NOD is 12 November.. dus eventjes geduld nog 

Terug
Bovenaan