Nod november

Heb normaal nooit last van gevoelige borsten… zit nu op 9 dpo… zelfs als ik loop en ze gaan wat op en neer doet het pijn. Kan dit een zwangerschapssymptoom zijn? Ook als de test nog negatief aangeeft? Probeer niet te veel hoop te hebben, maar heb normaal een LF van 8/9 dagen en bloed nog steeds niet.. en heb dus onwijs pijnlijke borsten. Normaliter nooit!!!
 
Hi Juliatje,
Bij mijn 1e zwangerschap was dit de eerste aanwijzing dat ik zwanger was dus kan zeker! Ik had het toen ook nooit eerder gehad en als ik niet intiem ben tijdens eisprong ook niet.

Voor mij lijkt het nu wel een ander verhaal te zijn. Sinds vannacht heb ik ook pijnlijke borsten (6dpo) maar vorige ronde had ik dit precies ook dus zegt het denk ik niks..
 
[quote quote=10501696]Gefeliciteerd Pass!
Hier nu 10 dagen over tijd. Ik heb vrijdag getest.. toen teste ik negatief :( snap er echt even niks meer van.
 [/quote]Dankjewel! ❤️
Dat is wel al even ja misschien dat het nog positief wordt. Ik duim voor je! ?
 
Heey dames 
Mijn NOD is 11 novemerber eerste ronde, zou ik morgen eens een Early test doen? Ik weet het zo niet… omdat het niet altijd 100 % is. Iemand hier al ervaring mee?
ik heb al week pijn in mijn onderbuik precies of ik mijn regels moet krijgen. heel raar gevoel.. maar kan ook zijn van het ontpillen. 
fijn weekend 
 
 
Goedemorgen lieve dames! Ik heb mijn NOD geloof ik rond de 12 e. Volgens berekeningen kon ik gister al testen met een ultra vroeg test maar die was negatief. Heb zeurend gevoel in de buik, steekjes, borsten zijn gevoelig dus wacht in spanning even af. Dit word onze 2 e als het ons lukt. Kan me trouwens niet herinneren dat ik dit bij de eerste zo voelde. Meer mensen die dit herkennen?
 
[quote quote=10501702]
Hi Juliatje,
Bij mijn 1e zwangerschap was dit de eerste aanwijzing dat ik zwanger was dus kan zeker! Ik had het toen ook nooit eerder gehad en als ik niet intiem ben tijdens eisprong ook niet.
Voor mij lijkt het nu wel een ander verhaal te zijn. Sinds vannacht heb ik ook pijnlijke borsten (6dpo) maar vorige ronde had ik dit precies ook dus zegt het denk ik niks..
[/quote]Hi Dja,
Oeh jij hebt ook gevoelige borsten? Ik heb zoveel menstruatie achtige buikpijn, dat ik steeds denk ieder moment te kunnen gaan bloeden…

M’n borsten zijn super gevoelig… zo vreemd idd.. maar hoeft dus niks te zijn. Als dit op niks uitdraait houdt m’n lichaam mij zo erg voor de gek haha

Heb jij verder al symptomen?
 
Terug
Bovenaan