Nod november

Hallo dames,
Voor mij ronde 5. Ik heb m’n spiraal laten verwijderen in juni. Eind juli zwanger. Helaas een miskraam gehad. Mijn NOD is 15 november. Duimen maar dat het snel weer zo mag zijn??
 
[quote quote=10500512]Zo spannend mijn nod is donderdag al (4-11) zo super benieuwd. Aller eerste poging om zwanger te worden dus de kans dat het nu nog niet zo mag zijn is groot maar ik zou zoooooo ontzettend blij zijn als het wel zo is.[/quote]
Ennn???
 
Hallo! Kon mijzelf niet bedwingen dus vandaag nogmaals een test gedaan. Hij is ten opzichte van die van gisteren lekker opgelopen. Kan het alleen nog steeds niet bevatten. Wow! Ik ben gewoon zwanger. Zo blij! Nu nog even spannend tot de eerste echo. Een broertje of zusje voor onze kleine meid. ?

Ik ga duimen voor iedereen die deze maand nog zijn NOD moet krijgen!
 
Hallo allemaal, ik vind het leuk om even met jullie mee te lezen.
Ik ben nu 8 rondes met mijn vriend bezig voor een kindje.
Mijn cyclus is de afgelopen 4 maanden 29 dagen.
Ik ben vandaag 6 dagen overtijd. Dus op dag 35.
Op dag 29 en dag 31 teste ik negatief.
Vanaf mijn eisprong heb ik al last van mn onderbuik en dan aan de linkerkant.
Ik had bedacht zondag weer te testen.
En als dit negatief is dan toch maandag even met de huisarts bellen ivm aanhoudende pijn?
Wat zouden jullie doen?
Ik word er echt onzeker van :-( 
 
Groetjes Y
 
 
 
[quote quote=10501317]Hallo allemaal, ik vind het leuk om even met jullie mee te lezen.
Ik ben nu 8 rondes met mijn vriend bezig voor een kindje.
Mijn cyclus is de afgelopen 4 maanden 29 dagen.
Ik ben vandaag 6 dagen overtijd. Dus op dag 35.
Op dag 29 en dag 31 teste ik negatief.
Vanaf mijn eisprong heb ik al last van mn onderbuik en dan aan de linkerkant.
Ik had bedacht zondag weer te testen.
En als dit negatief is dan toch maandag even met de huisarts bellen ivm aanhoudende pijn?
Wat zouden jullie doen?
Ik word er echt onzeker van :-( 
 
Groetjes Y
 
 [/quote]

Als je zondag nog negatief test zou ik woensdag ofzo nog es testen. Dan zit er inmiddels ook 40 dagen tussen dan kan je zwz de ha bellen.
 
Terug
Bovenaan