NOD oktober 2018

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">en ja hoor, vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde ... ik ben de tel kwijt... dus wie komt er gezellig meekletsen? </p>
 
Ik ga mee voor ronde 2! Op naar 2 oktober voor mijn nod, super spannend maar wij maken het regelmatig gezellig, en we hopen dat het lukt zonder ovulatie testen  
 
Hier (nog steeds) ronde 7. Hoop begin oktober mijn NOD te hebben. Gezellig om weer mee te lezen met iedereen! 
 
Joeee... ook ik meld me (helaas) weer. Net ongesteld geworden na wederom een cyclus van 38 dagen :(
Op naar ronde 8. Doodvermoeiend vind ik het inmiddels worden. Gestopt met de pil sind december. Ik heb voor a.s. woensdag een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik heb nog nooit een echo gehad en wil toch wel eens uitsluiten dat er niks mis is. Klinkt misschien stom, maar ben 32 en geeft me hopelijk rust.
NOD: uitgaande van een cyclus van 38 dagen: 12 oktober
 
 
 
Hey Joena, super naar dat je weer ongesteld bent geworden! 
Ik vind het helemaal niet stom dat je een echo wilt! Als je je ongerust maakt geeft het alleen maar stress waardoor je wellicht moeilijker zwanger raakt. 
Tja.. die lange cyclus dat is echt mega frustrerend. Hier afgelopen keer een van 53 dagen gehad ?. Zit meestal zo rond de 36 dagen. 
 
Terug
Bovenaan