NOD oktober 2018

Ik heb tot nu toe altijd de ovulatietesten van het kruidvat gebruikt en buiten dat het streepje zelden tot nooit zo donker werd als de controle streep, kon ik toch mijn ovulatiedag vinden.
Sinds ik mijn miskraam heb gehad kan ik ze niet meer vinden. AL twee ronden op een rij. Dus ik ben de CB digital gaan halen en ga nu deze ronde beide testen eens uitvoeren om het verschil te zien. Klinkt mss een beetje als overkill, maar ik heb toch nood aan een beetje houvast, want alles lijkt in de war. Mijn maandstonden zelf zijn anders, mijn periode is niet meer regelmatig en het lijkt of ik geen ovulatie meer heb.
 
 
 
Ik meld me ook weer helaas. Mijn temperatuur vertelde me vanmorgen al genoeg. Ondanks dat het niet leuk is, vond ik het wel bijzonder om te zien hoe je lichaam werkt. Scheelt bij mij echt minimaal 0,5 tot 1,0 graden! Sinds mei gestopt met de pil, en met een cyclus van 26/29/29 en nu 28 dagen zit dat in ieder geval goed. Op naar ronde 3. 
 
@Pieny: ik heb van een gynaecologe begrepen (vriendin van mijn zus) dat alles boven de 35 dagen eigenlijk te lang is. Een normale cyclus is van 28 tot 35 dagen. Ik heb ook al 3 x 38 dagen gehad. En als hij ook nog onregelmatig is... dan is dit al een reden om een onderzoekje te krijgen en dus een doorverwijzing bij de huisarts. Het kan goed zijn dat een eitje niet goed rijpt.
Ik heb a.s. woensdagochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. Wij gaan woensdagavond op vakantie en dan hoop ik mooi een afspraak voor daarna te plannen. Ik denk dat een onderzoek mij toch wat rust geeft en mocht er iets zijn, dan is dit misschien wel goed op te lossen (hopelijk!) 
 
Ik vind deze cyclus nu al te lang duren en ik zit pas op dag 8! Pff
vandaag bij de huisarts geweest en ik heb een doorverwijzing voor de gynaecoloog gekregen. Ik wacht nu op een telefoontje zodat ik een afspraak kan maken voor voor of na de vakantie. De huisarts zag namelijk in het systeem dat de wachttijd maar heel kort is. 2 weken! 
 
Hoi allemaal, ik ga ook n poging wagen en mee doen op t forum na n tijdje vanalles te hebben gelezen en opgezocht. 
Wij gaan ronde 2 in, vandaag weer 1e dag ongie maar moet nog doorzetten aan de buikpijn te merken zal dat niet lang meer duren. Zit nu op cyclus 26dgn voor mijn zwangerschap was ie 27 a 28 dgn. Volgens Google is 26 ook oké ? . Zwangerschap helaas deze zomer laten beëindigen vanwege chromosoom afwijking en niet goed ontwikkeld orgaan. 
@ jannae Is het bijhouden van temp beetje handig? Las dat je dan elke dag op zelfde tijdstip voordat je uit bed stap moet meten?
 
@ Joena wij gaan van de week naar de huisarts. Moesten toch omdat we op vakantie zijn geweest naar een laag Zika risico gebied. Willen voor de zekerheid bloedprikken ondanks dat we niet gebeten zijn door een mug. Ben benieuwd wat die gaat zeggen. 
Bedankt voor de tip! 
 
Terug
Bovenaan