NOD oktober 2020

<p>Na 14 maanden heb ik helaas toch contact opgenomen met de huisarts om het medische traject te starten.. echter kost dit tijd dus ik ga stiekem toch nog vol hoop door naar de volgende ronde. Meer dames die meedoen voor de NOD in oktober?</p>

Hoi laurenLauren
Ik sluit me eigen graag weer aan voor de maand oktober.
wij zijn ook al vanaf vorig jaar mei/juni bezig en helaas 2 miskramen gehad. De moed begint me ook ik me schoenen te zakken. Mijn Nod zou eigenlijk as zondag zijn maar sinds vandaag best wat bloed verlies. Dus ga er vanuit dat ik ook door ga naar oktober. 

voor jou heel veel succes weer deze maand. Ik ga duimen voor je! Dat het een mooie en positieve maand mag worden ?

Lijstje tot en met 24-10
1 okt: Goodluck
2 okt: Ellaflora
3 okt: Tmaam
3 okt: EDKS
5 okt: Gebruiker458
6 okt: HappyH
7 okt: Nientje 
8 okt: Alittlebite
8 okt: thebigdream 
8 okt: gebruiker10277092
8 okt: MamavanLoesje
10 okt: mumslove 
11 okt: Dressuurmiep 
12 okt: Loesewies 
13 okt: Peony 
14 okt: Poni
14 okt: Lolaa
14 okt: BelgoGermano
14 okt: gebruiker6190 
16 okt: gebruiker10276400
19 okt: kyraatje 
20 okt: droommaarzacht 
20 okt: Astrid-Lynn
21 okt: Kimmiex
21 okt: Saar-x
22 okt: EvanS
22 okt: Mama Dtje
23 okt: AnneCH
23 okt: JustMeAngel
24 okt: JamieV
25 okt: Juliaa
25 okt: lillylove 
26 okt: maarietje 
26 okt: Temp 
27 okt: mamaSterretje 
27 okt: Ocean
29 okt: KimKim
29 okt: jorienh 
29 okt: laurenlauren 
29 okt: Irisb 
30 okt: ForumGebruiker
30 okt: fieV
30 okt: silasv 

Goedemorgen dames, 
Ik zit steeds met september mee te lezen maar 3 oktober is mijn nod verwacht ik.
22 juli gestopt met de pil en onttrekking bloeding gehad en ovulatie, alleen dag erna gelijk ongesteld helaas dus heb ik de 2de ovulatie gemist want dacht dat dat een tussentijdse bloeding was. Na 44 dagen toch weer ongi geworden en dat klopte dan met een cyclus van 28 dagen.

Volgende week komt mijn ovulatie week eraan, nu al zin in, ? hopelijk is dit keer alles goed en voelt het als een echte kans. Dit word ronde 2 voor ons eerste kindje. 
Succes en sterkte allemaal hoop dat oktober een goede maand word om zwanger te raken ☺️

Heeel veel succes ladies... ik ben nu na 6 jaar proberen en 2 operaties tgv baarmoederhalskanker  verder. eindelijk zwanger (23+1 weken) van ons 1e kindje. (Zonder zkh traject of iets). 
Blijf positief en hoop houden.. mocht het niet gelijk lukken, laat de moed niet zakken en ga je gewoon weer door naar de volgende maand. 
Succes... 
Groetjes Noor 

Wow Noor wat heftig! Wat ontzettend fijn dat je nu zwanger bent!! Hele fijne zwangerschap gewenst:)
@mamavanLoesje ja inderdaad, het zou ons eerste kindje worden.
Laten we hopen dat het een vruchtbare maand wordt!!

Gefeliciteerd Noor. En dank je wel voor je positieve woorden. Met al een prachtige dochter mag ik zeker niet mopperen (doe ik ook niet). Oktober wordt de 2de ronde voor een tweede zwangerschap. 

ik sluit me ook graag aan van september naar oktober, helaas net ongesteld geworden. Dit wordt de 3e ronde voor ons 2e kindje. 
Jeetje Noor wat heftig, maar hoe ontzettend fijn dat het na alle ellende toch is gelukt! Heel erg genieten nu! 
Laten we duimen voor een mooie vruchtbare maand!! 

Terug
Bovenaan