NOD oktober 2020

mijn eisprong is deze maand nog niet geweest, dus ik zit in oktober ipv september. Ik hoop binnen een aantal dagen mn eisprong te hebben! 

dag dames! allereerst toitoitoi deze maand.
hebben jullie ervaring met een vroege zwangerschapstest. is dat aan te raden of is het gewoon geldklopperij? ik merk aan me zelf dat ik bijna niet kan wachten om te testen! we willen het zo graag!

JamieV: Ik gebruik ook die van de Action maar vond ze ook erg lastig aflezen in het begin. Hij geeft bij mij vrijwel de hele maand 2 streepjes alleen op de dag van de positieve ovulatietest heb ik echt knallers. Dan zijn ze even roze. Bij sommigen wordt de streep niet donkerder dus dan is het lastig aflezen.
KimKim: Lastig.. Ik zit ook elke maand te twijfelen maar uiteindelijk overtuig ik mezelf dat het toch beter is te wachten. Lees veel negatieve verhalen over vroege testen, vooral omdat de boel nog kan afbreken na zo'n positieve test omdat het nog zo vroeg is. 

Wat leuk zoveel nieuwe dames! Duimen voor een vruchtbare maand. 
@kimkim, ik heb de eerste ronde vroeg getest, geen resultaat en uiteindelijk ongesteld. Heb mezelf voorgenomen om dat niet meer te doen. 
afgelopen maand CB ovulatietesten gebruikt, maar merkte dat ik er zoveel mee bezig was dat ik het deze maand zonder ga doen. Nou scheelt het dat ik een  super regelmatige cyclus heb. Dit is de 3e ronde en ik ben benieuwd of het loslaten en het dan gezellig maken gaat helpen. 
Weer een spannende maand te gaan. Fingers crossed voor ons allemaal! 

Ik schuif ook mee door van september naar oktober. 
Februari gestopt met de pil. In de 2e cyclus in april zwanger maar helaas geëindigd in een mk. Na wat gesukkel eindelijk weer ovulatie in augustus en nu dus opnieuw in 3e ronde proberen n'a mk. 
Ik heb al 3 kinderen, bij de 2 jongste (en mk tussendoor) steeds vlot zwanger geworden.
Wij gebruiken ook de CB ovulatietesten met smiley. 
Eisprong rond eind sept-begin okt verwacht, Nod rond 14-16 oktober. 

Daar ben ik weer! Zat in de kletstopic september, maar ben vanmorgen helaas ongesteld geworden. Altijd weer even een baalmoment. Op naar de volgende ronde dan maar. 
NOD rond 21 oktober. 
Hopelijk wordt oktober een vruchtbare maand voor iedereen! ?

Hoi dames,
Ik schuif door naar NOD oktober. Dit is de 2e ronde voor ons eerste kindje. Vorige cyclus was 41 dagen (na stoppen pil). Deze maand op zoek naar mijn LH piek, die heb ik vandaag op dag 27 gevonden. Cyclus 2 zou dus ook rond de 40 dagen liggen.
Weten jullie of het nog wat uitmaakt dat je cyclus wat aan de lange kant is?
Mijn NOD is dus rond 4 oktober. 
Hopen op veel positieve testen deze maand! Zie dat er al aardig wat dames voor oktober gaan :)

@LautjeF een te lange cyclus is niet het aangenaamste om zwanger te worden maar volgens mij praten ze er pas over als het langer dan 42 dagen is. Ook omdat het moeilijker is om je LH piek te vinden. Maar die heb jij gevonden dus ik zou zeggen, maak het maar gezellig en wacht 2 weken af. 
Toen ik stopte met de pil had ik best wat last van ontpillen (veel symptomen die overeen komen met zwanger zijn) 
ik zit morgen in mijn vruchtbare week dus ga morgen starten met ovulatie testen en zeker om de dag gezellig maken. Mijn NOD zal rond 10 oktober liggen. 

jammer dat er veel dames van september naar oktober zijn gekomen. Hopelijk deze maand meer positieve testen! 

Terug
Bovenaan