NOD oktober 2020

Dank jullie wel! Super lief.. was meer om jullie moed in te praten.. dat soms niet alles "meteen" gaat als dat je zou willen. Ik heb jaren net als jullie gezeten in afwachting en hopen. Maar ineens heb ik alle druk los gelaten.  En totaal onverwacht in april dit jaar een positieve test in handen.. nogmaals heel veel succes en hopen op een mooie maand  en als het niet deze maand is, komen er nog vele andere maanden aan! Toi toi! ?

Hoi dames,
Ik lees ook mee. Hier ronde 1 voor ons tweede kindje. Voor ons zoontje heeft het ruim een jaar geduurd, met hulp van hormonen. Destijds had ik een zeer onregelmatige cyclus, nu gelukkig niet meer. Dus goede hoop dat het deze keer misschien ook zonder het slikken van hormonen gaat lukken. 
Ga heel hard duimen voor iedereen!

Hoi dames!
Ook ik lees graag mee. Ik ben nog nieuw hier, mijn vriend en ik hebben pas vorige maand besloten om te stoppen met de anticonceptie. Allemaal nog erg nieuw en ook wel een beetje spannend dus!
Ik hoop voor jullie allemaal dat de maand Oktober geluk gaat brengen! 

Hoi allemaal!
Na lang meelezen me ook aangemeld hier op het forum. Mis toch het bespreken van dit avontuur met anderen, anders dan met mijn partner. Inmiddels zitten we in ronde 5 en aanstaande zaterdag m'n ovulatiedag (als het goed is) dus NOD ligt in de eerste dagen van Oktober.
Binnenkort een afspraak staan bij de dokter ivm eventuele endometriose/adenomyose waar ik toch wel erg onzeker over ben. Heb al eerder een onderzoek gehad waar wat afwijkingen op te zien waren maar de dokter gaf aan dat dat op moment nog geen probleem was, hoewel ik nu vind dat als je afwijkingen ziet er eigenlijk meteen belletjes moeten gaan rinkelen maarja ik was een aantal jaar jonger dus dacht dat het allemaal wel mee viel en goed zat. Hoop dat het goed zit allemaal.
Succes allemaal! 

Ik ben er een paar maanden tussenuit geweest, maar wil me graag weer 'meedoen' :). Ik ben net  ongesteld geworden, NOD is ongeveer 15 oktober. 

Hallo dames,
ik praat graag mee :) Onze 1ste keer en 1ste kindje.
Gisteren mijn ei sprong gehad , en we hebben het erg gezellig gemaakt. Nu afwachten tot 4 oktober .. 
spannend..... ik wens iedereen heel veel geluk!

Hoi allemaal, helaas van het september-draadje toch naar hier. Dit wordt ronde 6 in 7 maanden tijd, en deze komende ronde de 3de dat ik ovulatietesten gebruik. 
Het stond me qua prijs nogal tegen om die van Clear Blue met smiley te doen maar ik begin nu toch (weer) te twijfelen aan mijn interpretatie van de lijntjes bij die van de Action testen dus ik ga deze keer toch overstag.
Mijn NOD is (ongeveer) 24 oktober.
Heel veel succes iedereen!

Terug
Bovenaan