NOD oktober 2020

Jaaa, @TMAAM, ik ben ook wel heel nieuwsgierig. Ik hoop op een mooi resultaat voor jullie! 
@Gebruiker10126190, ik denk inderdaad dat het wat vroeg is om iets 'zwangerschapsgerelateerd' te voelen. Maar kan me wel voorstellen dat je sowieso veel voelt, rondom en net na die eisprong. Weet niet hoe het met jou zit, maar in het begin lette ik mega op mijn lijf en voelde ik daardoor sowieso meer. Spannend hè?
Ik blijf nog even in de wacht stand: m'n temperatuur is nog hoog en het bloedverlies leek te verminderen. Dus afwachten maar. 

Dames, IK BEN ZWANGER! 
Vanochtend nog steeds niet ongesteld, durfde er niet op te hopen maar de eerste test was al duidelijk. Daarna toch nog een van cb gedaan!
https://www.mupload.nl/img/eafvip199was.jpg
Heel blij dat het gelukt is! Maar ook heel spannend!!! Onwerkelijk...

@TMAAM gefeliciteerd! Ik heb je vorige berichten even terug gelezen en wij hadden dezelfde uitslag op de ovulatie test. Donkere streep maar niet donkerder dan de controle en daarna nam die af. Bevestigd nu wel dat het niet altijd hoeft te 'knallen' ik wacht nog een week af.
Had dus 1 dag na de donkerste test 's avonds een felle steek op links. Dat mijn lichaam zich echt even verzette van de pijn voor 2 seconden. Voor mij dan nu 6 dpo. Voel vrij weinig. Cervixslijm nog wel rekbaar. Is het al 3 weken. ?

Terug
Bovenaan