NOD oktober 2020

[quote quote=10360927]Vanacht is mijn menustruatie helaas doorgebroken. Volgende maand nieuwe kansen! Hopen dat er nog veel positieve testen mogen volgen deze maand dames! Liefs[/quote]
Ah balen.. Hopelijk volgende maand beter nieuws ?

@lautjef: balen! :( Hopelijk lukt het volgende maand wel. Ik zal voor je duimen!

@elfje: dit is de tweede ronde. In augustus is m'n mirena eruit gehaald en 14 september (helaas) ongesteld geworden. 28 september eisprong, en nu dus wachten tot 12 oktober. Die weken lijken echt eindeloos te duren...

[quote quote=10360938]@lautjef: balen! ? Hopelijk lukt het volgende maand wel. Ik zal voor je duimen! @elfje: dit is de tweede ronde. In augustus is m’n mirena eruit gehaald en 14 september (helaas) ongesteld geworden. 28 september eisprong, en nu dus wachten tot 12 oktober. Die weken lijken echt eindeloos te duren…[/quote]
spannend.. we wachten af ??

Jammer van de dames die ongesteld zijn geworden. Hopelijk snel een mooi positieve test in jullie handen. 

welkom nieuwe dames! 

bij mij de laatste dagen geen klachten. Enkele dagen terug wat krampjes/steken onder in de buik. En ik heb af en toe een vieze smaak in mijn mond. Blijkt een symptoom te kunnen zijn. Ik heb een test mee (weekend weg) als we gaan testen wordt het maandag. Donderdag NOD. Ik verwacht er nog niet veel van omdat het nog te vroeg kan zijn. Zou mooi zijn om dit weekend af te kunnen sluiten met een positieve test maar iets zegt me om te wachten met testen tot mijn nod. 

Deze ronde volgens mij ook mislukt.
Gisteren verloor ik wat oud bloed en vandaag wat bloeding. Ik denk dat het menstruatie is .
Ben ook heel vermoeid vandaag, bah
Succes dames ...Op naar een positieve test :)

Terug
Bovenaan