NOD oktober 2020

Geduld wordt wel aardig op de proef gesteld. Eerst wachten op de NOD, dan op de eerste echo en dan nog heel wat maandjes..
TMAAM: Heb je al een echo gepland staan? Ik 30 oktober.. 

@thebigdream hier ook wachten tot donderdag. Ook wat gespannen borsten en vandaag flinke rugpijn. Rugpijn heb ik dagelijks, maar dit voelde echt anders. En heb een onwijs zenuwachtig gevoel als de hele dag.. Herkent iemand dit? 

@gebruiker10277092, zo spannend samen dezelfde dag! Heb wel vaker hier gelezen dat dames lage rugpijn hadden en zwanger waren, dus wie weet? Hoop het voor je dat het zo is (ook al is de rugpijn niet fijn...) en onrustig gevoel herken ik wel, in die zin dat heb ik ook al een paar dagen. Zou het een teken zijn? Ik duim voor ons beiden!
Vriendin van mij weet net sinds vorige maand dat ze zwanger is van een 2e. Ik ben uiteraard super blij voor haar, maar soms ook lastig dat het bij ons nog niet wil lukken. Maar oktober kan zo maar eens de goede maand zijn. 
Nog even volhouden samen. En hopelijk de andere dames ook snel goed nieuws! 

@thebigdream ik vind het zo moeilijk om niet te testen! Hoop indd dat oktober een hele goede maand is ? Ik herken wel wat je zegt vond het bij de eerste toen ook lastig dat iedereen om mij heen zwanger werd. Hoelang zijn jullie al bezig? 

Dat wordt een spannende week damens. Snap heel goed dat het lastig is om te wachten. Heel herkenbaar dat iedereen om je heen zwanger wordt en het lijkt te lukken alsof het niets is. Ik gun het iedereen maar je eigen drank wordt dan wel meer ookal wil je het loslaten en er niet aan denken. 
Hier CD 12 en een knipperende smiley. Mijn cyclus lijkt daarmee regelmatig op 28 dagen waarmee ik erg blij ben. 3e ronde na stoppen pil voor 1e kindje

@TMAAM, gefeliciteerd! Dat is een duidelijke test :).

Leuk dat er zoveel zijn die voor de eerste gaan.
Mijn NOD is 11 oktober, maar gisteravond toch ineens misselijk (eten kwam zelfs al omhoog), en geloof mij dat ben ik zelden. Nu nog steeds misselijk (continue heel veel slijm in je mond, herkent iemand dit?
Hoop dat dit gevoel voor een goed doel is, want ik wordt er niet blij van :(

@dressuurmiep

ga jij ook voor de eerste? Hoeveelste ronde zit je nu? Ik zou eigenlijk niet zeker weten of dat gerelateerd zou kunnen zijn. Heb je ook andere kwaaltjes?

vorige maand voelde ik van alles, maar nu eigenlijk helemaal niks... ik had wat buikkrampen en pijnlijke borsten gister, maar helaas kan ik mezelf ook gewoon voor de gek houden. :( 

@TMAAM, waaaauw! Gefeliciteerd! Inderdaad een super mooie test en wat leuk ook, jouw enthousiasme zo te lezen. Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap mag hebben.
Ik ben zelf ook voorzichtig blij. Hoe erg ik me ook had voorgenomen om niet te testen voor mijn NOD, ik had zo'n mega last van m'n hormonen dit weekend dat ik het in een opwelling toch gedaan heb: positief! Zij het natuurlijk een dun lijntje. Ik voelde me eerlijk gezegd eerder een beetje dom dan mega blij; want ik zou niet testen voor NOD. 
Nu is het dus spannend.. zeker omdat mijn NOD pas donderdag is. Ik heb me voorgenomen om nu pas woensdag / donderdag weer te testen. Hopelijk is het dan opgelopen! :) 

Terug
Bovenaan