NOD oktober 2020

THAAM: wauw!! Gefeliciteerd❤
Men wat schommelt mn humeur haha. Ene moment super vrolijk, andere moment strontchagrijnig om echt alles.  Zielig voor mn vriend want ik ben niet te genieten dan. 
Wacht nog op mn piek. Morgen jarig dus had hem vandaag gehoopt. Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn. Maar hij is nog steeds heel ligt. (Volgens de app donderdag de piek)
Zitten in ronde 5 

[quote quote=10361293]@elfje Helaas! Maar in ieder geval fijn om te weten dat het allemaal ‘werkt’.[/quote] Jaa heel fijn! Je hoort vaak genoeg dat het menstruatie lang uit blijft na de pil. Nu hopen dat die niet gek gaat toen ?

@poni wel jammer maar had er ook niet te veel van verwacht.. nu ?? voor de volgende poging. Hopelijk voel ik mijn eisprong. Wil nog niet direct beginnen met ovulatietesten enzo. 

@littlebite wauw wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!! Een goede zwangerschap. 

Ik heb me toch ingehouden om niet te testen. Ik ga donderdag of zelfs vrijdag pas testen, ik wacht echt op mijn NOD. Hopelijk houd ik dat vol ?

[quote quote=10361324] Jaa heel fijn! Je hoort vaak genoeg dat het menstruatie lang uit blijft na de pil. Nu hopen dat die niet gek gaat toen @poni wel jammer maar had er ook niet te veel van verwacht.. nu voor de volgende poging. Hopelijk voel ik mijn eisprong. Wil nog niet direct beginnen met ovulatietesten enzo.[/quote]
Ik heb zelf ook het idee dat het "niet gelukt" is. Waarom geen idee.  Maar dat zegt mijn gevoel. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. 

@poni

hoe weet je dat? Ik heb persoonlijk hetzelfde gevoel, aangezien ik nog niks 'voel'. Maar de vorige keer voelde ik vanalles en werd ik gewoon ongesteld... 

@mamavanLoesje Knap! Ik heb het vanmorgen wel gedaan. Helaas (nog) negatief. Ga nu wel echt afwachten tot donderdag of vrijdag.
@alittlebite gefeliciteerd! 

Ervaring leert helaas dat je lichaam je serieus voor de gek kan houden. Vorige maand ook licht misselijk, voortdurend trekkend gevoel etc. Maar dan toch vals alarm en gewoon ongesteld geworden.

Terug
Bovenaan