Nóg spannender. Bedenk nu dat ik weinig over mezelf verteld heb door m'n spanning ='D. Ik ben Mariët, 28 jaar oud. Sinds begin 2020 gestopt met de pil, maar eigenlijk pas sinds augustus de vruchtbare periode niet meer aan het vermijden. Durfde het eerst niet aan met de Corona situatie maar de wens heeft het toch overwonnen ondertussen. Afgelopen maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt, geen enkele dag positief gekregen, maar las later dat ik het ook beter niet met ochtend urine had kunnen doen. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat deze maand niks zou worden. Tot vorige week, kreeg best veel symptomen maar weet niet zeker of ik die symptomen had omdat ik ze graag wilde hebben of omdat ze er gewoon zelf waren.. wat een rollercoaster, nu al. Voel nu zo mee met mensen die hier lang mee bezig zijn.
Oef ja het is een Kruidvat test inderdaad.. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik gewoon moet afwachten of ik ongesteld wordt morgen, mijn cyclus is onwijs stabiel... gelukkig is het nu bijna morgen, en dan hopelijk heel snel overmorgen. Misschien maandagochtend maar een Clearblue doen dan of die beter nog later? Heb ook nog van action liggen, haha.