NOD oktober 2020

Dag 28 het is bij een beetje bruine sliertjes en afscheiding gebleven op dag 25 en 26. Niet eens genoeg voor een inlegkruisje. Zo spannend! Wil morgenochtend testen ?
Hoe is het met jullie?? Zijn anderen ook zo in spanning? 

@juliaa oeh spannend! Ben benieuwd. Mijn eerste dagen voor mijn menstruatie heb ik wel vaak bruine afscheiding.. hopenlijk is het bij jou goed nieuws ??

ik moet helaas nog even wachten tot denk ik 10 november heb nog geen regelmatig cyclus en ben nog niet begonnen met ovulatietest. We klussen gewoon vaak en zien deze maand wel anders wel volgende maand testen gebruiken 

Hoi allemaal,

Ik kom uit het topic van de lange en onregelmatige cyclussen, dus praat hier eigenlijk nooit mee.
Maar ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad (en gevoeld) en afgelopen donderdag ineens buikkrampen, deze week erg emotioneel en gisterochtend veel vochtverlies. (Sorry) Voel mij verder niet ziek ofzo, dus geen buikgriep..?
Dus nu begin ik het serieus spannend te vinden en meld ik mij hier ook even...

Nod is dus donderdag 29-10.
Weet niet of ik zolang kan wachten haha..

Kon niet meer wachten vanmorgen met al mn klachten! Wel duidelijk vind ik zelf op dag 28.
https://www.mupload.nl/img/6fvg37iqkkrey.jpg

Zo blij! Hoop dat 3x scheepsrecht is en deze blijft zitten❤?

[quote quote=10366423]Kon niet meer wachten vanmorgen met al mn klachten! Wel duidelijk vind ik zelf op dag 28.
https://www.mupload.nl/img/6fvg37iqkkrey.jpg

Zo blij! Hoop dat 3x scheepsrecht is en deze blijft zitten❤?[/quote]Een hele mooie en duidelijke test! Gefeliciteerd ??

Dank jullie wel zo lief! ❤
@ Fiev euhm even denken hoor echt veel als je erop let haha. Ik had 3dpo ineens weer rekbaar slijm? 
En verder heb ik al een week ongeveer last van mn ogen. Heb lenzen en normaal geen problemen, maar nu echt af en toe mn bril op. Ruik beter. Veel hoofdpijn, beetje buikpijn af en toe voel het al een beetje trekken. Ben al super misselijk met vlagen. Moe, maar ik slaap ook slecht haha. 
Op dag 25 had ik 2 mini sliertjes bruin en op dag 26 nog een beetje bruine afscheiding. Weet niet wat dat precies was, want nu op dag 28 heb ik al een knal test? 

Terug
Bovenaan