NOD oktober 2020

Ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws mogen krijgen!
Voor ons is het ook niet gemakkelijk geweest, maar uiteindelijk komt het goed! Pressure makes diamonds

In april kreeg ik te horen dat er bij het uitstrijkje onrustige cellen aanwezig waren in mijn baarmoederhals. In mei heb ik een ingreep gehad en het bleek om een voorstadium van baarmoederhalskanker te gaan. Gelukkig hebben ze alles goed kunnen schoonmaken. Het was een moeilijke periode omdat ik 3 dagen vóór de ingreep een positieve test had en dus zwanger was. Ik wist niet of ik moest huilen of lachen. Na overleg met de gynaecoloog zou de ingreep geen gevolgen hebben voor de zwangerschap. 3 dagen na de ingreep kreeg ik een miskraam. Ik was niet boos maar vooral verdrietig. Die onrustige cellen moesten er sowieso uit om erger te voorkomen.
Ieder heeft een eigen verhaal en ik hoop dat ieders wens uit mag komen.
Liefs 

Gefeliciteerd dames! 
Hier net de eisprong gehad (denk ik), dus nu weer op het wachtbankje. Zou het deze maand dan raak zijn...
Ik merk dat ik het elke maand nog meer hoop. Hebben jullie dat ook? 

Nog dames die nod vandaag of morgen verwachten? Anders zou ik misschien overstappen naar de novembergroep en daar mee praten.:)
vandaag dag 28. Vorige menstruatie was op dag 28 en had ik 2 dagen ervoor al wat oud bloed. Momenteel nog niets te bespeuren buiten wit afscheiding.

@FieV ja mijn NOD is vandaag.. nog geen tekenen van mijn menstruatie maar vanochtend een negatieve test dus ik zal verder afwachten..
Ik heb normaal ook al eerder iets oud bloed dus ik had nog goede hoop maar door die test niet zoveel meer.
heb jij een test gedaan?

@Laurenlauren
nog geen test gedaan.:) ik wil liever een test doen wanneer het resultaat 100% zeker is. Je hebt nu een negatieve test maar die kan morgen of overmorgen wel positief zijn he? Ik wacht nog zeker tot maandag. Al vind ik het wel zeeeeeer moeilijk.:)
wanneer test je nog eens? Is je cyclus regelmatig?

@FieV
Wat goed dat je kunt wachten! Ja ik ben erg regelmatig dus dit is voor mij wel uitzonderlijk dat ik nog niks voel, geen krampen oid. Daarom durfde een test aan, ik ben er eigenlijk heel terughoudend in.. maar toch te ongeduldig geweest.
Ik wil eigenlijk wachten met testen maar ik denk dat ik zondag nog een test ga wagen als er niks gebeurd.. dan is mijn jarig dus zou een leuk moment zijn om er achter te komen.
Ik hoop dat je maandag positief test!!

Terug
Bovenaan