NOD oktober 2020

https://www.mupload.nl/img/yetcoy.jpg
Ik heb ook getest. Nadat ik zondag negatief testte, vandaag 2 dagen voor nod ook een heel licht streepje te zien... Over 2 dagen dus weer testen.

Spannend Iris en gebruiker189!! Hoop voor jullie dat het streepje steeds duidelijker gaat worden.
Hier nog steeds niet ongesteld, maar test nog steeds negatief. Word er heeeel onzeker van moet ik zeggen. Nu NOD+1.

@Suuzieqq en &IrisB ik hoop voor jullie dat de streepjes duidelijker worden!!
@Jettee spannend ik ook NOD as vrijdag!
@Maarietje ik snap dat je hier onzeker van wordt.. heb je andere klachten? 

Heb nu sinds vrijdag een opgeblazen gevoel in m'n buik, afentoe lichte krampen. Niet persee zoals bij mijn menstruatie want daar heb ik altijd wel echt 2 dagen flink buikpijn van. En erg onrustige darmen/borrelende buik. Dus ik weet het niet zo goed. Heb nu ook bijna zoiets van, als het dan niet zo is laat me dan ook maar snel ongesteld worden want dan kan ik weer door. Wanneer zouden jullie met zoiets contact opnemen met de huisarts? Na een week over tijd of helemaal niet of?

Ben je normaal gesproken wel regelmatig? En je weet precies wanneer je ovulatie was? 
Ik zou wel om de dag testen als je niet ongesteld wordt en dan zeker na een week, misschien na 5 dagen als je bovenstaand zeker weet.. naar de huisarts! 
ik duim voor je dat je een positieve test krijgt!

Terug
Bovenaan