Nod oktober 2022

Hai allemaal, mensen die mee kletsen voor NOD oktober? Wij hopen binnenkort zwanger te zijn van ons 3e kindje. Ik had afgelopen maand een positieve test (net voor NOD waarschijnlijk) maar werd 3 dagen later ongesteld. Ben er nog steeds een beetje door van slag merk ik.
Eerste zwangerschap ronde 3 zwanger, tweede zwangerschap 1e ronde. Was hier dus echt niet vanuit gegaan.
Vind het nu ook extra spannend merk ik. Bloeden stopte wel na 4 dagen en was eigenlijk net als een normale menstruatie, maar test was daarna negatief. Zit vandaag op CD12. Mijn cyclus is tussen de 30-35 dagen. Heb wel besloten deze ronde ovulatietesten te gebruiken maar vooral ook zodat ik weet wanneer mijn NOD is en ik zeker niet meer te vroeg test. Uiteraard kan het alsnog mis gaan maar toch...
Vraag me ook af of ik nu dan een verhoogde kans heb op een miskraam, maar lees juist ook veel verhalen van mensen die na een miskraam heel snel weer zwanger waren. Fibgers crossed!
Ga morgen starten met de ovulatietesten..
 
Hoi Pandalover, ik sluit mij ook aan voor de nod in oktober. Waarschijnlijk heb ik ergens deze week of begin volgende week mijn eisprong.
Ik heb de laatste tijd vooral meegelezen, omdat tja ik moest wachten totdat ik eindelijk weer richting de eisprong zat. Maar had dus ook gelezen dat je een positieve test had. Had zo gehoopt voor je dat alles goed bleef gaan. Wat een teleurstelling is het dan als je dan toch nog ongesteld wordt. Het schijnt idd zo te zijn dat je in de eerste 4 maanden na een miskraam net iets meer kans hebt op een zwangerschap. Ik zit nu in de tweede ronde na mijn miskraam. Hopelijk mogen we allebei weer een positieve test krijgen en dan dit keer dat het blijft zitten. 
 
Hi Pandalover, 
Wat rot om te horen dat het toch niet helemaal goed gegaan is. Snap goed dat je daar nog mee zit. 
Ik sluit mij ook aan, 30 sept mijn NOD. Wij gaan voor ons eerste. Maar ik voel echt helemaal niks. Dus ik ga er vanuit dat het ronde 4 voor ons gaat worden in oktober. Loop wel wat achter hoor, bij mij zal het pas weer eind/begin november worden dat ik kan testen als het deze maand niet gelukt is. Maar vind meepraten en lezen altijd fijn! 
 
Hier ook weer een  nieuwe ronde. Mijn app zegt dat ik a.s. vrijdag eisprong heb. Maar denk niet dat het klopt. Zegt ook dat ik 14 oktober NOD ben. Maar klopte de laatste ronde ook niet. Ik werd CD27 al ongi. Dus als dat nu ook is zal de 12e NOD zijn en dan waarschijnlijk woe ofzo eisprong.  Maar ik weet het ook allemaal niet meer. Heb net ovu test gedaan. Niks te zien nog. Ik test vanaf vandaag maar iedere dag.  Welke ronde is het ook alweer voor je Pandalover? Ja fingers crossed voor ons allemaal!
 
Spannend allemaal weer!!
Forpusje, met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? :(
Kaat, het hoeft echt niks te zeggen hoor als je niks voelt!! Kan ook juist goed zijn als je normaal wel allemaal symptomen hebt richting menstruatie.
Noenoe, welke ovulatietesten gebruik jij? Ik ben dus gisteren begonnen met die van sensitest, maar vind het nogal fragiele dingen haha. Hopelijk snel een ovulatie! Maar je bent dus niet heel regelmatig?
Voor mij was vorige maand de 2e ronde voor de 3e. En toen ging het dus mis met ruim 4 weken. Dus tja ik tel hem nu als 3e ronde, al beginnen sommige opnieuw te tellen na een (vroege) miskraam.
Lelietje klets jij ook weer mee? Ben zo benieuwd hoe het nu met je is! 
 
Heb ook sensitest. Ook voor het eerst. Ik vind het plassen in een potje wel een uitdaging lol zonder mezelf onder te plassen of er juist niet helemaal naast plassen pff haha nee totaal niet regelmatig. Ronde 1 was 35 dagen en ik zat de laatste keer op 27 dagen. Het loopt dus wel af. Ronde 4 nu. Dus hopelijk is mijn cyclus nu stabiel met 27 dagen. En kan ik mijn eisprong vinden. 
Ja zou het ook als ronde 3 tellen. Ik probeer me daarom ook echt in te houden met vroeg testen tot echt minstens NOD maarja  nu heb ik dus wel CB extra vroeg in huis gehaald........
 
@Pandalover, klopt! Ik voel inmiddels wel allemaal klachten die ook horen bij mijn menstruatie. Wat steken in mijn buik en borsten, echt moe. En ja, kan verward worden met zwangerschap maar heb er geen goed gevoel over.. voelt precies als altijd een week voordat ik ongesteld moet worden. ?‍?
hoe gaat het nu met je ovulatietesten? Hopelijk mag het deze ronde lukken! ?
 
@Pandalover, klopt! Ik voel inmiddels wel allemaal klachten die ook horen bij mijn menstruatie. Wat steken in mijn buik en borsten, echt moe. En ja, kan verward worden met zwangerschap maar heb er geen goed gevoel over.. voelt precies als altijd een week voordat ik ongesteld moet worden. ?‍?
hoe gaat het nu met je ovulatietesten? Hopelijk mag het deze ronde lukken! ?
 
Terug
Bovenaan