Nod oktober 2022

Hey Pandalover! Ik heb precies hetzelfde als jou gehad. Za 13 augustus positieve test maar geen knal resultaat zoals bij vorige zwangerschap dus vertrouwde het niet helemaal. 4 testen verder waaronder een clearblue met 1-2 weken zwanger. Helaas begon ma avond 15 aug het bloeden en leek het gewoon verder een menstruatie. Ik had ook gelezen dat je na de miskraam wss snel zwanger kon worden dus de teleurstelling was erg groot toen dit niet zo was. Deze maand even gewacht, even m'n lichaam rust geven en anders zouden we weer in juni uitgerekend zijn dus we gaan voor de volgende ronde! Wel heb ik alvast ovulatie testen gebruikt. Alleen lijkt het alsof ik 2 keer een piek heb gehad? Ik heb geen idee hoe ik een foto moet uploaden hier. ??‍♀️
 
Goedemorgen, even ventileren hoor... ik merk dat het zo op en neer gaat met mijn vertrouwen in een zwangerschap. Ik ga zaterdag 1 oktober (11 DPO) testen, heb ik met mezelf afgesproken. Dat zou op zich potentieel al wel een streepje op  kunnen leveren. Ik wil namelijk voorkomen dat ik deze hele week ga testen iedere ochtend, want ik ken mezelf inmiddels: dan slaap ik heel slecht, word ik iedere ochtend om 4u wakker om te plassen, ga dan heel lang turen of er een streepje is, en daarna kan ik natuurlijk weer niet slapen ? 
 
Maar goed, ik merk dus een super wisselend vertrouwen in een zwangerschap. Soms denk ik echt: "ja, dit moet het zijn!", voel ik me zelfs misselijk, gevoelige borsten, meer afscheiding, vooral kramp... Maar aan de andere kant heb ik dat soms ook echt TOTAAL niet en denk ik dat ik vooral van die typische pre-menstruatie klachten heb. Waarom lijkt het ook allemaal zo erg op elkaar ? Ik probeer mezelf intussen niet gek te laten maken en te vroeg te gaan testen, want ik weet toch dat ik nu nog geen duidelijke streep zou moeten kunnen zien. Maar al die filmpjes die ik plotseling op tiktok en instagram zie staan van positieve tests 8DPO helpen niet echt...
 
@Rijstkoker Super herkenbaar hoor! Ik heb inmiddels ook weer zo een maand gehad met ups en downs. Moeilijk om je niet gek te laten maken met alles wat je voelt in je lichaam. Je gaat ook echt op elk klein dingetje letten.
Ik heb vandaag ook maar getest, maar helaas negatief. Daarvoor had ik ook al 3 testen gedaan, veel te vroeg, maarja toch hoop..  Door naar ronde 4. ? Heb wel besloten dat ik dan ook niet meer wil testen voor de NOD.
Ben heel benieuwd wat eruit komt voor je! Hopelijk positief nieuws ?
 
Dank je wel voor je berichtje Kaat, dan heb ik ten minste niet helemaal het idee dat ik helemaal gek word. Het wordt echt zo'n focuspunt dat je inderdaad in alles een teken gaat zien.
En wat jammer, dat je negatief getest hebt :( Maar wel vroeg dus, begrijp ik? Waar zit je nu in je cyclus? Veel succes voor jou! ???
 
@Rijstkoker, het blijft lastig om los te laten.. ben heel benieuwd hoe het mij volgende maand afgaat. Ik zit nu zelf op CD 27, van de meestal 29. Dus ergens denk ik; als ik zwanger was geweest, had ik al iets moeten voelen en wel al positief moeten testen. Los daarvan voel ik ook de gewone ongesteldheidsklachten. Helaas.. 
Hou ons op de hoogte van zaterdag! Hou mijn fingers crossed voor jullie ?
 
Ik doe ook weer een ronde mee, na mijn miskraam van 7 weken op 1 juni heb ik daarna alleen maar biochemische zwangerschappen (volgens mij heet het zo) ik test dus positief maar wordt uiteindelijk toch ongesteld. Dit is nu alweer de 3 e ronde het geval. Nu lekker op vakantie dus deze ronde doen we even lekker zonder ovu testen en ga ik maar uit van een lange cyclus dus nod is denk ik pas rond 25 okt ofzo 
 
Terug
Bovenaan