Nod oktober 2022

@ Pandalover ik was 11 weken en een paar dagen zwanger toen het mis ging. Het was echt al een minimensje. Mijn lichaam had wel een tijdje nodig om te herstellen, voordat de cyclus weer op gang kwam. We zijn nu vanaf mei dit jaar bezig voor ons eerste kindje. Het was toen in ronde 2 raak. Nu is het de 2 de ronde na de miskraam. Hopelijk is het nu ook weer raak net als de vorige keer. 
 
Hoihoi, ik meld mij  ook aan mijn nod is rond 22 oktober. Even kijken wanneer ik mijn piek meet dit keer  .
3e ronde na mijn miskraam. Voor ons 3e kindje ?
Veel succes iedereen !
 
Hi dames,
Ik meld mij ook graag aan!!
Wij hebben afgelopen maand besloten om het weer te gaan proberen, hebben een dochter geboren in april 2019! Voor haar heb ik 1 x een miskraam gehad en was ik beide keren de 3e ronde zwanger.
Besloten dit jaar go with the flow en geen ovulatietesten, dus ben heel benieuwd of het zo ook gaat lukken.
Mijn ovulatie zou aanstaande dinsdag de 27e moeten zijn en mijn NOD 11 oktober. Mijn cyclus was na het stoppen met de pil direct 28 dagen dus ben benieuwd of het nu de 2e maand ook zo is.
Moet wel zeggen we er super veel zin in hebben weer een kleintje maar het ook zeker spannend vinden, bij mijn dochter braken mijn vliezen met 34 weken en werd ze ruim 5 weken te vroeg geboren. Hoop dat het bij een volgende zwangerschap iets "normaler" mag gaan.
Succes allemaal dames
 
 
Hoi allemaal, wat spannend, zoveel mensen bij elkaar met goede hoop voor oktober! Mijn NOD is op 4 oktober, dus ik praat hier graag mee. Heb al wel wat gekke kwaaltjes hier en daar maar dat kan natuurlijk net zo goed de voorbode van een ongesteldheid zijn... Dit is onze eerste cyclus dat we het actief 'proberen', dus ik merk wel echt dat ik in een giga huperfocus zit. Ik ga op 1 oktober (11DPO) testen. 
 
Hoi iedereen :) 
Ik meld me ook graag aan. Ben een jaar gestopt met de prikpil , heel onregelmatige cyclus maar gelukkig heb ik ze wel sinds april! Dit is ronde 2 met ovulatie testen vandaag dag 10 en nog geen piek! 
Is voor ons 2e kindje !
super veel succes en geluk iedereen ❤️
 
Hopelijk mag snel de eerste positieve test volgen binnenkort! :)
Even een vraagje voor de ovulatietest gebruikers onder ons haha. Ik heb trouwens ook moeite om netjes in een bekertje te plassen hahaha echt super lomp.
Maar mijn vraag: eergisteren had ik dus een licht streepje, en gisteren was hij echt wit, geen streepje te zien. Is het niet zo dat hij hoort op te lopen zeg maar? Nu ben ik dus bang dat ik te laat begonnen ben.
Ben op dag 13 begonnen, dus zou niet verwachten dat mijn ovulatie al geweest is. Mijn eerste ronde was 28 dagen en de 2e ronde was 34-35 dagen gezien mijn positieve testen.. Hmmmm.. Ik test sowieso nog door hoor. Ga er vanuit dat hij ergens aankomende week echt positief wordt maar vind het zo raar dat ik eerst licht streepje had en gisteren dus helemaal wit. Ook echt lastig om niks te drinken 2u van te voren!! Ik drink 3 liter per dag, drink nu dan dus met avondeten voor het laatst (18u) en dan doe ik om half 9 de test. Wat een gedoe haha 
 
Hoi pandalover ,
 
Jaa ik vind het ook gedoe hoor elke keer dat potje. Maar een mini laagje is echt al genoeg dus ze helft mag ernaast haha!
ik heb eigenlijk altijd 2 streepjes. En toen hij positief was liep hij daarna een beetje af. Maar hij is bij mij niet opgelopen. Ik gebruik ze van sensitest. En drink altijd om 8 in de ochtend me bakkie koffie en dan rond 10 test! Even lastig niks drinken maar vind de ochtend beter dan later .. 


 
 
Hoi pandalover, dat gebeurt mij ook hoor, dat de rest wit (of bijna wit) is soms. Ik had zelf afgelopen maand mijn ovulatie veel later dan gedacht. Daardoor was ik echt in de war qua cyclus en testen. Sterker nog: ik dacht eerst dat het al tijd was voor zwangerschapstesten, maar deed mij of meer bij toeval ook een Ovulatietest die knal positief was. Toen dus maar snel werk daarvan gemaakt, hahaha ?? je kunt dus beste nog even door testen misschien. Al zou ik persoonlijk wel even 2 of 3 dagen wachten als je test nu helemaal wit is. Hij hoort inderdaad gedurende de maand op te lopen en meestal maakt hij dan vrij duidelijk plotseling een 'jump' omhoog en heb je die extra donkere lijn te pakken. Veel succes! ??
 
Terug
Bovenaan