Nod oktober 2022

Froetie hoe is het bij jou? Je bent nu 9 dpo zoiets?
Minim zaterdag komt steeds meer dichterbij.....!
Keira ik had ook last van onregelmatige cyclussen. En ik heb eigenlijk pas afgelopen maand pas goed doorgetest met ovulatie testen. Is maar goed ook want anders had ik mijn piek gemist.Was later dan ik dacht. 
Ik heb ook zo'n app maar eigenlijk kan je daar niet van op aan als je zo onregelmatig bent.
 
Hey noenoe,
Ik ben vandaag 8 dpo.
En vind dit de meest verschrikkelijke week die er is haha.
Heb sinds vandaag z'n zwaar onderbuik gevoel dus z'n druk van onderin m'n buik. Dit herken ik dan weer van mijn vorige zwangerschap.
Maar goed vorige ronde dacht ik ook zwanger te zijn en toen werd ik toch ongesteld haha dus ik weet het niet meer en kan beter maar gewoon afwachten ?
 
 
[quote quote=10585865]
Froetie hoe is het bij jou? Je bent nu 9 dpo zoiets?
Minim zaterdag komt steeds meer dichterbij…..!
Keira ik had ook last van onregelmatige cyclussen. En ik heb eigenlijk pas afgelopen maand pas goed doorgetest met ovulatie testen. Is maar goed ook want anders had ik mijn piek gemist.Was later dan ik dacht.
Ik heb ook zo’n app maar eigenlijk kan je daar niet van op aan als je zo onregelmatig bent.[/quote]
 
Ik ben juist altijd regelmatig, 26 tot 29 dagen, Gemiddeld 28. Dus dat t nu 31 was, is voor mij vrij laat :/ maar denk vanwege eisprong op dag 18 ipv dag 13/14 wat normaal zo is. Anyway, baal wel dat ik een langere cyclus had, want nu word ik (wannneer t komende maand niet lukt, precies ongesteld wanneer ik 6 dagen op een super de luxe bounty eiland zit!! Twijfel heel erg om deze maand de pil te slikken om m'n menstruatie 4 dagen uit te stellen... Kan je ook de pil innemen 14 dagen voor menstruatie? Of moet dat meteen vanaf t begin van je menstruatiedag? Weet iemand dat? Spannend voor de rest die nog aan t wachten zijn!
 
Ooh dat is wel shit inderdaad! Net op zo'n mooie vakantie! Waar ga je heen?
Je kan de pil wel eerder slikken maar dan is ie in het begin minder betrouwbaar geloof ik maar goed als je zwanger probeert te worden lijkt me dat niet zo erg :)
Maar zou je dat wel willen doen? Want haalt je hormonen huishouden wel weer door de war? 
 
Ja alles wat je wel of niet denkt te voelen wordt je toch gek van. 
Nu je het zegt voel ik  vandaag ook wel zo'n drukkend gevoel.  
Ooooooh ben  benieuwd naar de komende dagen voor je!
 
Hier sinds gister middag eindelijk ongesteld. Sinds dinsdagmiddag al buikpijn en flinke pijn scheuten. Voelt niet als menstruatie kramp.
Hopelijk is het gauw november!
 
Terug
Bovenaan