Nod oktober 2022

Ik meld me weer! 27 oktober nod. Afgelopen dinsdag positieve ovulatietest gehad. Helaas dinsdag en woensdag geen seks gehad, niet aan toe gekomen. Vandaag veel afscheiding gehad en heeel lichte bloeding (ovulatiebloeding?) En ook seks gehad vandaag. Wellicht was het nog optijd.. ! 
 
Ik ben ongesteld geworden , 11dpo vandaag wel Echt vroeg..
Wel een mooie cyclus van 28 dagen dus dat maakt me wel weer blij! Op maar volgende ronde ???
 
Hoi dames
Fijn om te lezen dat we niet alleen zijn, dat de twijfels, de dingen die we ervaren, de ups en downs, de verwachtingen en teleurstellingen heel normaal zijn. 
Ik ben getrouwd met een vrouw, zij vindt dat ik er te veel mee bezig ben en dat ik me te veel zaken inbeeld. Ik vind dat ik niet bij haar terecht kan voor zo'n dingen (had het tegenovergestelde verwacht omdat ze ook een vrouw is). Gelukkig voel ik me een beetje begrepen dankzij jullie verhalen. 
Wat achtergrond:
Omdat Zuid-Korea same-sex couples niet verderhelpt ben ik even de grens moeten oversteken voor mijn donor in Amerika. Ondertussen ben ik terug in Zuid-Korea. 
Ik zit nu in mijn 3e cyclus. Normaal gezien heb ik een zeer regelmatige cyclus (steeds 28 dagen). Maar sinds ik zwanger probeer te geraken, ben ik steeds overtijd. Wat deze 3e cyclus ook het geval blijkt te zijn. Is dit normaal? Heb 29 dagen en 30 dagen gehad tijdens vorige cyclus. 
Gisteren was mijn NOD, maar ik durf niet testen uit teleurstelling. Ik ben van plan om een week na mijn NOD te testen. Ik vrees dat ik anders elke dag ga testen om uiteindelijk teleurgesteld te worden.
Ik denk dat ik mijn eisprong had op 29 september. 
Op 9, 10 en 11 oktober had ik zeer weinig licht bruine afscheiding zonder krampen. Dacht toen al dat mijn regels er zaten aan te komen. Maar ondertussen enkel witte afscheiding sinds vandaag. 
Na de eisprong heb ik elke cyclus steeds zeer gevoelige borsten, dat is nu bijna volledig verdwenen. De pijn in mijn onderrug is veranderd naar ongemakkelijkheid alleen tijdens het voorover buigen. 
Sorry voor deze lange post en bedankt om te lezen :)
Veel goede moed aan iedereen en proficiat aan de zwangeren!
 
@gebruiker8454 Snap dat je niet teleurgesteld wilt worden!  Maar testen na je NOD is toch wel nodig om weer verder te kunnen :) en positief naar de volgende ronde!
 
Deze reactie hoort waarschijnlijk niet op dit forum, maar hoe heb jij je gebruikersnaam veranderd? Ik heb gecheckt onder "mijn account", maar vind geen instellingen. 
 
Terug
Bovenaan