NOD op moederdag (13 mei).... nog meer meiden???

Hoi meiden,

Hoe gaat ie bij jullie allemaal? Ik ben vandaag met vlagen erg misselijk dus hoop dat het een goed teken is. Ik heb ook pijnlijke/gevoelige tepels. Maar ja, het zegt natuurlijk niks....weet het uit ervaring, haha!

Maar weer afwachten he? Hebben jullie al tekenen?

Ik ga dadelijk met dochterlief naar het consultatiebureau, haar favoriete plek,
DUS NIET.
Zal wel weer een feest zijn als ze haar na gaan kijken, hi hi.

O ja, nog een vraagje, misschien weten jullie dat. Ik heb acrylnagels.
Weten jullie of dit ook mag tijdens je zwangerschap? Of is het dan toch beter om te stoppen?
Ik bijt namelijk enorm nagels, en mijn eigen nagels (voor zover je het nagels kunt noemen, ha ha) zien er dus ECHT niet uit.

groetjes Sanneke

hoi sanneke,

ja vreselijk dat wachten
heb al een paar dagen een wee (licht misselijk) vol gevoel in mijn buik, maar verder niet echt tekens ja in het weekend heel klein beetje last van mijn rug, maar dat heb ik wel vaker. en ik heb darmen die niet helemaal sporen dus daar kan het gevoel in mijn buik ook vandaan komen.
maar ja we zullen zien
het heeft allemaal nog geen haast maar het zou wel leuk zijn

groetjes happydays

Hallo,

Mijn nod is op 14 mei. (tegelijk met Sara dus..) We zitten nu in ronde 5, dus ben benieuwd. Ben inderdaad ook met vlagen wat misselijk en heb soms van die steekjes in mijn buik. Maar ja, je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden dus moeten we toch maar weer afwachten..  Denk ook niet dat ik kan wachten met testen tot een aantal dagen na mijn nod, vrees toch dat ik op mijn nod ff een testje er tegenaan gooi..

Liefs,
Jazz

Hoi allemaal,

Ik heb ook met vlagen last van misselijkheid. En ook gevoelige tepels.
Maar omdat ik niet die pijn aan mijn borsten heb als bij mijn eerste zwangerschap probeer ik er niet teveel op te hopen (is bijna onmogelijk ). Ik weet toch zeker dat ik erg teleurgesteld ben als de rode duivels zich aandienen.

Maar ik ben ook bang dat ik er op moederdag even een testje tegenaan gooi. Ik kan waarschijnlijk ook echt niet wachten.

Ik hoop op allemaal goede berichten na het weekend!!!

Groetjes

Hoi,

Het is mijn dag niet vandaag, haha.

Toen ik vanmorgen wakker werd kreeg ik mijn rechteroog niet open! Zat helemaal vastgeplakt met gele rotzooi. Heb toen de HA maar even gebeld en ik moest langskomen om er even naar te laten kijken. Ik heb een infectie aan mijn oog, veroorzaakt door een bacterie. Hoe kom ik daar nu weer aan ???? En hoe kom ik er vanaf natuurlijk. Ik heb zalf gekregen (heb wel even gezegd dat het mogelijk zou kunnen zijn dat ik zwanger ben, maar dat was geen probleem) en moet dat 5 dagen lang 2x per dag in mijn oog doen. Lekker dan!!!

Ik heb trouwens geen last meer gehad van misselijkheid, wel nog gevoelige borsten.
En jullie?

groetjes Josine

Hallo allemaal,

Ik heb nogsteeds steekjes in mijn onderbuik. Soms  worden het krampen en ben ik aan de diarree, sorry  Verder ook een beetje misselijk met vlagen en mijn temperatuur blijft hoog, nogsteeds 37.4. Dus of ik ben heeeeel misschien zwanger of ik heb gewoon een griepje, nogsteeds afwachten dus...

Liefs,
Jazz

Mijn nod is 12 mei.
Eigenlijk is het ergens tussen 5 en 12 mei. Geen touw aan vast te knopen!

Ik heb al twee negatieve testen gedaan omdat ik van 5 mei uitging. Maar ik heb nog een beetje hoop dat er te weinig hormonen zijn om een positieve test te hebben. Tja, je verzint wat om hoop te houden!

Aan mijn lichaam merk ik niks. Eerder deze maand had ik wat kleine steekjes in de onderbuik. Dan laait de hoop weer erg op.

Bij de vorige zwangerschap had ik geen begin-kwaaltjes. Soms hoor je mensen die meteen wisten/weten dat ze zwanger zijn, helaas ik niet.

Nou meiden, nog een paar dagen...

helaas voor mij
de rode duivels waren erg vroeg deze maand, op naar ronde 2

maar lees nog wel ff mee met jullie natuurlijk, zal voor jullie duimen

groetjes happydays

Terug
Bovenaan