nod op valentijnsdag!!!

A

Anoniem

Guest
het is ook een beetje gokken met de eisprong en alles maar als ik het goed heb berekent heb ik mijn nod nu op valentijnsdag!!
zou wel een leuk kadootje zijn
zijn er nog meer meiden die hun nod dan hebben of dan gaan testen????

xxxx

Hoi,

Ikke ook!!
Volgens alle berekeningen is mijn NOD idd ook op 14 feb.
Laat Cupido maar komen..

helaas heb ik nu het gevoel dat de ongi niet ver weg is..ook heb ik super gevoelige pijnlijke borsten.  heel gek.. moet nog ruim een week.. wie weet ben ik erg vroeg deze maand! Vind het gek! Misschien is het wel de griep zegt mijn vriend..!!! hahah
Wat is dan in hemelsnaam mijn cyclus..
ze waren altijd redelijk regelmatig!

groetjes
Mara

gaan we samen in spanning zitten tot 14 feb

Hallo valentijnsmeiden,

wij zitten in de 11 de ronde 1ste kindje en mijn nod is ook 14 februari.

deze maand heb ik voor het eerst in al die rondes geen eisprong gevoeld.
Mijn borsten zijn pijnlijk maar dat heb ik bijna maandelijks het verschil is nu dat ik al halverwege de maand die pijn kreeg terwijl normaal een week van te voren.
verder voel ik niets bijzonders.

ik heb ook een vraag. moet je eerst de eisprong gehad hebben wil je ei bevrucht kunnen worden of kan   je ei ook in een ander stadia bevrucht worden.

we kunnen nu alleen afwachten op ons valentijns wacht bankje en hopen op een klein wondertje

groetjes bonus

Hai meiden,

Mijn NOD-dag is ook op valentijnsdag ..
Ik lees al een hele tijd mee maar dit is de eerste keer dat ik reageer ..
Echt een heel raar gevoel..
Bij mij is het namelijk een ander verhaal..
Het condoom is gescheurd en daar kwamen we te laat achter..
Daarna hadden we denk ik zoiets van.. deze maand is het toch al "misgegaan"want toen hebben we het een week later nog een keer onveilig gedaan .. dit was ongeveer rond mijn eisprong (volgens berekeningen op internet zo'n 5 dgn ervoor)..
Het hoeft natuurlijk helemaal niet, ik lees hier ook hoe lang veel mensen erover moeten doen, maar je weet maar nooit!!
De timing is niet echt perfect maar zou het stiekem toch wel een heel mooi valentijnscadeautje vinden!!
Spannend allemaal hoor!!
 Imma

nou ik ben benieuwd hoor, zou wel leuk zijn als we allemaal zwanger zijn
pff lijkt alleen een eeuwigheid te duren

Het zou zo maar kunnen inderdaad hahah!!
Ik heb er  ook helemaal geen ervaring mee..
Wanneer hoor je iets te voelen en wat voel je dan?!?
Bestond er maar een test die je gelijk na het klussen kon doen!!
Waar hebben jullie "last van".. Nog steeds gevoelige borsten??
Tot een aantal dagen geleden had ik last van steekjes in mijn onderbuik en een heel klein beetje gevoelige borsten.. maar die zijn nu in geen mijlen of velden meer te bekennen..

Hier nog 1 met nod op valentijsdag.
Heb echt geen idee of het deze keer gelukt is mar we wachten maar gewoon af.
Succes allemaal.
femmely

hoi allemaal!

hier ook een op valentijnsdag nod en in vol verwachting telen we onze dagen weer eens af en maar denken zou of toch niet gek word je ervan maar als het zo is zal het wel een leuk valentijns kadootje zijn om nooit meer te vergeten!!
suc6 iedereen!

groetjs bianca

Terug
Bovenaan