nod op valentijnsdag!!!

hoi imma,

nog even een berichtje terug van mij. Ja hihi, ook ik denk me nu al zwanger. Konden we maar heel even een kijkje nemen he, hoe het er van binnen uit ziet...

wij hebben al een zoontje van 2 jr en 5 mnd en willen dolgraag een broertje of zusje voor hem. vorig jaar sept. gestopt met de pil en gelijk in verwachting. Ik bleek zwanger van een tweeling. Een eitje nestelde zich in de baarmoeder... dit liep uit op een miskraam en het andere eitje bleef in de eileider zitten...bbz. Een hoop ellende achter de rug!

Gelukkig ben ik erg positief en kan ik dit alles een plaatsje geven.

Heb jij ook af en toe steekjes in de onderbuik en gevoelige borsten en natuurlijk de angst dat als je naar de wc gaat de RD toch zijn gekomen?!

Nou duimen voor elkaar en hopen op veel zwangere valentijnsvrouwen!!!

liefs mamabinck.

Jeetje!!
Dan heb jij zeker een spannende zwangerschap achter de rug..
Gelukkig heb je nu een gezond zoontje en misschien is nr 2 al onderweg !
Mijn NOD is echt pas op valentijnsdag dus ik ben nog niet bang dat de RD er zijn als ik naar de wc ga.. Dat komt voor mij volgende week pas weer!
Ik kan me wel voorstellen dat jij heel wat keertjes op een dag naar het toilet gaat of niet?? Hahah dat heb ik tenminste wel altijd.. Ik hoop voor je dat het raak is en dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.. Niet meer van die enge dingen als de vorige keer!! Ik heb inderdaad ook af en toe last van mijn borsten.. soms is het een soort spierpijn (wel heel licht hoor) maar wat ik ook wel heb is een soort trekkerig gevoel van de huid aan de binnenkanten.. Ik herken dit wel van toen ik net met de pil begonnen was, maar heb het volgens mij sindsdien niet meer gehad.. De steekjes heb ik ook nog af en toe maar ik vraag me af of ik me die verbeeld of dat het gewoon mijn darmen zijn hahah.. Een kijkje nemen van binnen zou inderdaad wel handig zijn!! Mijn verhaal wordt een beetje lang .. Ik stop er maar weer even mee

voor mij is het 2e ronde voor 1e kindje
pff ja ik herken het denk bij alles wat ik voel al van oh dat komt misschien wel omdat ik zwanger ben echt heel erg haha
ik heb nu in de avond wel een heel opgeblazen buik
ik probeer er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan

xxx

Hallo!,
Ja ik herken me hier zo in!
Ik denk ook bij het minste geringste 'zal het dan toch'
Maar ik denk dat ik gewoon schijnzwanger ben! Ik probeer er zo niet mee bezig te zijn. Ben dit echter wel! Bij alles wat ik voel denk ik er aan.

zere borsten, krampjes (net of je ongi word, terwijl NOD pas 14 feb is)

Tijdens me eerste zwangerschap (mk) was ik gelijk misselijk. Dit heb ik echter niet.

Kortom! Ik maak mezelf weer lekker gek terwijl ik mezelf probeer wijs te maken dat ik gewoon relaxt ermee om moet gaan!

groetjes
Mara

ja erg he al die verschijnselen
ik heb wel iedere keer pijn in me borsten en ben heel erg moe maar ja vraag me dan ook wel af of ik dat gewoon niet denk en het mezelf aanpraat

hoihoi, ja het is zeker erg dat wachten, ik heb mijn nod 11 feb, maar wil dan nog niet gaan testen. Ik heb met mijn mannetje afgesproken dat we dat gaan doen op Valentijnsdag, tenminste als de  dan nog niet zijn gekomen................?????
Ik heb voor mezelf ook wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar het zal net als de vorige keer wel verbeelding zijn.

Gelukkig gaan we een lang weekend weg, dan heb ik weer ff wat anders aan mijn hoofd want ik weet dat ik er niet mee bezig moet zijn maar ik ben het toch, vooral omdat er veel meiden om mij heen ook zwanger zijn, of dat willen worden. ook op het werk.

Ze zijn ook al aan het speculeren wie de volgende wordt........

Hahaha grappig om te lezen dat jullie dat ook allemaal hebben!!
Wat kan je jezelf dan voor de gek houden heh?!
Misselijkheid zou inderdaad nog een duidelijk teken zijn, dan heb je wat meer zekerheid..
Maar die vage klachtjes van mij zeggen eigenlijk nog niks (probeer ik ook echt de hele tijd in mijn achterhoofd te houden)
Ik heb gelukkig ook genoeg afleiding de komende week dus voor we het weten is het valentijnsdag !!

hoi meiden,

nog 1 berichtje voor het slapen gaan!!! GAAP!!!

Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met al die vage "zwangerschaps" - dingetjes.  Wat zou het geweldig zijn he als we volgende week allemaal positief testen. Heb nu veel steekjes onderin mijn buik en hoop dat het echt iets met de eventuele zwangerschap te maken heeft. Ik heb de test al klaarliggen, dus als ik me echt niet meer kan beheersen, kan ik te allen tijde testen. Ook al is het midden in de nacht!!! haha.

Maar ik wil mezelf ook niet te optimistisch stemmen, stel dat het niet zo is...

Heb vanmiddag maar ff flink geshopt en ik moet zeggen dat dat wel voor veel afleiding zorgde. En als mijn zoontje thuis is, ben ik daar ook druk mee dus hij is nu echt mijn allerbelangrijkste afleiding in en rondom huis. Heerlijk.

Slaap lekker voor straks en liefs van mamabinck.

Terug
Bovenaan