nod op valentijnsdag!!!

hoi meiden,

Hier een mama die op valentijnsdag gaat testen.
Heb na mk en bbz een onregelmatige cyclus dus het blijft spannend!!
Volgens de berekeningen had ik gisteren mijn NOD moeten hebben. Voor de zekerheid wacht ik een week en als er dan, hopelijk, nog niets is, dan testen wij 14 februari. Oh wat zou dat mooi zijn!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

liefs mamabinck.

JEETJE dat vind ik helemaal knap mamabinck..
Dat je nog een week kan wachten!!
Maar wel begrijpelijk inderdaad..
Ik wil zelfs het liefst al de 13e testen, zodat ik iets leuks kan kopen/verzinnen om het aan mijn vriend te vertellen op valentijnsdag als het dan toch zo is hahah..
Ongeduldig!!

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een paar weken, sinds ik gestopt ben met de pil, en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mij ook aangemeld.

Ik ben 27 jaar en ik ga nu voor de eerste ronde. Mijn eisprong heb ik heel duidelijk herkend en net als de meesten van jullie heb ik op valentijnsdag mijn NOD!
Mijn vriend en ik gaan er niet van uit dat het gelijk de eerste keer raak is, maar...... je weet het natuurlijk nooit!

Het lijkt me leuk om deze komende "spannende" week samen met jullie te beleven.

Groetjes Janneke

Ik heb mijn ei op valentijnsdag!! Mijn vriend houdt zich niet zo bezig met de cylus maar rond zijn verjaardag is mijn NOd. Dat zou helemaal leuk zijn. Succes allemaal!!!

Hoi meiden,

Ik wens jullie een hele fijne valentijn toe met veel kaarsjes, geen wijn, veel hartjes en, en, en veel positieve testen!!! Dat zou natuurlijk helemaal super zijn! Veel suc6 allemaal!!!

Liefs Lientje

hoi Lientje,

Als ik het goed heb gelezen ( ergens in een andere topic ) ben jij ook al overtijd, toch?!
Wanneer ga jij testen?

Ben heel benieuwd.

Mijn berichtje staat hier ietsje naar boven!

liefs mamabinck.

hoi Imma,

ja,inderdaad, hoe ga ik dit volhouden?! Ik vind het zelf ook moeilijk hoor om te wachten tot volgende week.
maar ik ben zo bang dat ik nu  negatief test en stel dat de RD toch nog komen...
je weet maar nooit.

(hopen van niet natuurlijk)

Ik ben er ook echt de hele dag mee bezig en telkens voel ik weer iets. Gevoelige borsten, steekje onderin de buik, noem maar op. Zal wel tussen mijn oren zitten. hihi

Duim voor jullie allemaal.

liefs mamabinck.

Nou ik vind het knap dat je zo geduldig kunt blijven!
Ik ben mezelf ondertussen ook al flink zwanger aan het denken hahah..
Achter alles dat mijn lichaam doet, ga ik iets zoeken!!
Zijn jullie allemaal voor je eerste kindje bezig, of zijn hier ook al ervaren  meiden/dames bij?? Wie weet hoe ver van tevoren je al iets kunt voelen en "hoort" te voelen?? Ik weet dat dit bij iedereen verschillend is maar ik zou zo graag een richtlijn willen hebben..
Nog bijna een week wachten!! De tijd gaat wel snel, vinden jullie ook niet? Leuk om dit zo met elkaar te bespreken

Terug
Bovenaan