nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

A

Anoniem

Guest
ikke dus,
ik moet wel zeggen dat ik me deze keer wel anders voel dan de andere keren. in mijn buik voel ik al en paar dagen wat steekjes of zoiets en ook in mijn borsten ben benieuwd of mijn lichaam me deze keer weer voor de gek houdt. dus wie doet er met mij mee.

hallo

ik heb dinsdag de 19e mijn nod
dat wordt mijn eerste pilvrije ongesteldheid
ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat ik ongesteld word want ik voel me precies zo als anders voordat ik ongesteld word
veel zin in chocolade, last van mijn rug, krampen enzo
veel succes

liefs ikjes

Mijn nod was tussen 9 en 19 sept test gister nega dus we wachten morgen maar rustig af dan he! dan woensdag nog een keer een testje als ongi wegblijft dan he?

Ik duim voor ons allemaal

Hoi, mijn NOD is a.s. zaterdag de 23e. Hartstikke spannend. Het is onze 1e ronde voor 2e kindje. En ik heb geen idee of het wel of niet zo is. De enige 2 dingen die anders zijn dan voorheen als ik mijn NOD verwachtte zijn mijn bekken/onderrug die pijnlijk/gevoelig zijn en mijn borsten doen juist minder pijn dan normaal.
Kan haast niet wachten tot zaterdag!!!
Jullie ook allemaal succes.

groetjes, Stanneke.

ik hoop het zo want dan zou ik voor de zomervak. zijn uitgerekend en dan heb ik de hele zomervak. vrij. heerlijk lijkt me dat hahaha

en hoe is het bij iedereen trouwens, bij mij alles nog goed. maar ik moet ook nag drie dagen

hallo,

wat spannend hier voor iedereen, ook ik heb morgen?? mijn nod.
en ben eind juli gestopt met de pil.
idd kan je lichaam je goed voor de gek houden. wat een veranderingen he.
veel succes allemaal ! ! !

groetjes bianca

hallo,

hoe is het met iedereen? nog geen nod?
bij mij nog steeds niets....
 we wachten maar af...!!!

groetjes bianca.

Terug
Bovenaan