nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

hallo,
oohhh stanneke, nou ja kop op he, het was je eerste ronde toch. maar ja het is niet leuk.
en sandra ik hoop voor je dat je lichaam je niet voor de gek houd, en dat je zwanger bent. wel spannend he al die wachtende mensen.
vandaag is mijn nod en er is nog niks te zien. ik ben benieuwd wanneer ik de testen thuis krijg.(had ik besteld namelijk) want dan kan ik testen!!!!!!!!!! als ik teminste niet ongi wordt.
en eh bianca hoe is het bij jou??
groeten famke

even een updatje......nog steeds geen duivel te bekennen, zelf niet een heel kleintje!
Morgenochtend het uur van de waarheid!
Succes en sterkte allemaalen laat het horen he!
Lfs,
Sandra

hallo famke, en de andere dames,

bij mij zijn de r.d nog steeds niet geweest!!
ik had vandaag de testen gekregen, en kon het niet laten om een test
te doen, maar deze gaf negatief aan.
ik dacht het al want wanneer zal de hcg in je lichaam zitten??
weet iemand dit ?? vanaf wanneer ??
zal denk ik niet meteen zijn. bij ieder natuurlijk weer anders...
dus ik wacht ongeduldig af....
hopen dat ik volgende week nog niet ongi zal zijn !!

tegen stanneke wil ik even zeggen jammer meid maar op naar ronde 2 !!!

succes meiden!!!

groetjes bianca.

hier nog even een update van mij > de RD zijn nog niet geweest en ik heb nog geen krampen . wel een opgeblazen gevoel en een soort van vlinders in mijn buik.
spannend he ????
morgen testen kopen
groetjes

hoi bonus,

heb jij dat nou ook, die vlinders in je buik, raar he!!
wanneer had jij je nod?
en ga je een test doen?

groetjes bianca

ik zou vandaag ongi moeten worden . meestal is het s`morgens rond 6:00 uur dus zou het vanmorgen moeten zijn gekomen. Nu hoop ik niet dat het morgenochtend om 6 uur is. zo niet ga ik morgenochten mijn urine bewaren en een test kopen clear bleu. en dan gelijk testen.

ik heb wel steeds steken in mijn benen kennen jullie dat ook?????

he bonus, spannend he.
als het goed is krijg ik morgen de testen, maar ik probeer het tot maandag uit te stellen. en eeh die steken heb ik niet in de benen maar wel in mijn lies en zij.
en bianca....... ik hoop dat het goed komt bij jou. en dat je toch zwanger blijkt te zijn

hallo, nee steken in mijn benen dat heb ik niet, alleen een paar dagen geleden, mijn buik. verder nergens last van. groetjes...

Terug
Bovenaan