nod op vrijdag 21 sept, wie o wie

he bianca
ik heb vandaag getest en ja hoor weer negetief.
ik heb alleen gestest toen ik net een halve liter water op had, en volgens mij is dat niet goed. maar ja, het was ook nog 1 dag te vroeg heb morgen mijn nod(kon echt niet meer wachten haha).
mijn testen zijn nu op en heb net nieuwe besteld dus ik kan nu niet eerder testen dan dat ik die in huis heb. en dat is vast na morgen. en   nu maar hopen dat ik van te voren niet ongi wordt.
ik heb eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes aleen zijn mijn tepels erg gevoelig. dat heb ik nog nooit eerder gehad.
hou je mij ook even op de hoogte hoe het met jou gaat?? ik hoop dat bij jou de ongi ook uitblijft.
groetjes

hoi famke,

ook jij voelt wat steekjes in je buik, dat heb ik nou ook het lijken wel vlinders, kriebels in mijn buik. raar he! ook idd gevoelige tepels. en een klein opgezet buikje, maar dit kan ook komen omdat ik net heb gegeten. en ik moet veel boeren... sorry..
ik heb vandaag testen besteld, dus die zullen over een paar dagen wel komen.
hopen dat de ongi uitblijft!!!
ik hoop idd net als jij ook stiekem op een zomer baby!
lekker wandelen etc. hi hi !!

groetjes bianca.

ha ladies,

poepiespannend he de komende dagen, ik heb a.s. zaterdag mijn NOD. Nog 2 dagen wachten. Mijn lijf lijkt zich anders te voelen dan normaal ( heb al in geen jaren de pil geslikt dus dat ontpillen etc heb ik gelukkig niet).
Normaal gesproken heb ik fors pijnlijke borsten, nu maar iets dus dit verbaasd mij, gezien mijn 'klierig pijnlijke borsten-achtergrond'  en daarnaast heb ik onwijs last van mijn   onderrug / bekkenkam.
Kan haast niet wachten om te testen, maar wil niet al te hoopvol zijn, ben nl al 34 jaar en ben 15 kg te zwaar... Wel had ik mijn eisprong in onze vakantie (lekker relaxed en goed geklust).

Ik duim met jullie mee.....
Succes

het wachten is voor mij ook bijna voorbij (ok duurt best nog wel effe) de 26ste NOD

Heb een tijdje last gehad van een opgeblazen gevoel maar dat is sinds gisteren over

Ik weet niet wat ik moet denken. afwachten dus.

Hallo iedereen,                21 September

Mijn niet ongi dag was Maandag de 18e. Ik ben nu nog niet ongesteld. Heb inmiddels al twee testen gedaan maar die waren negatief. Ben al vijf jaar niet aan meer aan de pil, en dit word de tweede maand serieus. Morgen ben ik vier dagen overtijd. Zal ik nou zwanger zijn, of hoop ik teveel. Ben niet overdreven moe of al helemaal niet misselijk. Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat is nu alweer een week af en aan. Mijn borsten knappen ook zowat uit elkaar. Heeft iemand tips?????

-4 dagen overtijd
-twee negatieve testen
-HELP!!!!!!!.....

he styly
sorry ik zou het niet weten, ik hoop voor je dat de eerst volgend etest positief is. ik zal voor je duimen.
bij mij is nog niks te zien morgen nod. mijn tepels zijn nog steeds erg gevoelig. ik hoop het zo, ik hou jullie op de hoogte. jullie mij ook???
tot morgen

helaas, helaas, gisteravond zag ik voorzichtig een rood duiveltje komen...  terwijl mijn NOD pas de 23e is.
Jammer, we hebben zo ons best gedaan. Maar goed het was pas de eerste ronde, dus dan maar 'lekker' ongi worden (het zet nog niet goed door) en dan weer klussen...
Jullie allemaal meer succes met goed resultaat gewenst dan dat bij mij het geval is geweest.
Hoop dat jullie zwanger mogen zijn.

Liefs, Stanneke

Hallo allemaal,
mijn NOD was gisteren, maar nog geen teken van ongi te bekennen!!! Vind het wel spannend, wacht vandaag nog af en dan morgen eventueel testen.
Spannens zo he, ben benieuwd hoe het met iedereen af gaat lopen.....??
Heb wel 3 mnd geleden MK gehad, toen had ik vreselijke zere borsten en ook vreselijk honger constant. nu ook weer vreselijk honger, borsten voel ik wat minder, maar ze voelen wel anders en raar! Vandeweek wel kriebels in mijn buik en ook die voelt anders. Hoop dat het (weer) raak mag zijn en dat het nu ook goed mag gaan. Morgen dus testen zolang er niets roods te bekennen is.........ik   voor jullie!
Liefs,
Sandra

Terug
Bovenaan