NOD rond 13 april

Jeetje Mina, eerst een half uur gelezen voordat ik de 12!!! Pagina's had terug gelezen. 
Ik wil ook wel in het whats app groepje als dat mag. Zal straks de Facebook even toevoegen. Ik kom uit de Achterhoek dus weer een andere streek haha. Een babymeeting lijkt me ook wel wat. 
Om nog even snel terug te komen op de afgelopen onderwerpen; over de nipt en combitest nog niet nagedacht. Ook niet over eventuele aandoeningen of ziektes en al helemaal nog niet over enten haha. Veel te druk met zwanger worden. 
Hier nog minimaal last van kwaaltjes. Soms buikkrampen, iets vermoeider maar ook heel druk en af en toe misselijk (s avonds vooral) wel moet ik vaker plassen dan normaal (zenuwen?) En heb ik ineens veel meer witte afscheiding (Sorry voor de details maar wordt hierdoor onzeker.) 
Mijn vriend en ik hebben nog niemand iets verteld. Wel ontzettend moeilijk om mn mond te houden. Merk zelf dat ik heel veel over mijn buik aai? Of mn hand erop leg. Ook lijkt het wel alsof de hele wereld om me heen nu opeens zwanger is, gaan reclames over luiers en loopt iedereen voor mijn gevoel met kleine baby's of kinderen. 
Haha ik ga slapen. Tot Morgen! 
 
m h klinkt goed. Nog even geduld. Ik heb een verzoek van 2 meiden, als jullie even zeggen wie jullie hier zijn en jullie namen doorsturen zal ik jullie toevoegen. Had al gereageerd maar denk dat jullie al in dromenland zijn haha. De whatsapp groep is erg gezellig!
 
Hoii ik heb ook gereageerd. De nachtbraker is er weer haha. Nog niet mijn nummer gegeven wacht eerst even op antwoord. Supp leuk
En menstruatie kan heel lang uitblijven door stress. Mijne is 3 maanden uitgebleven (zelf met slikken van de pil) bij de derde maand toch maar clear blue gehaald. En zitten 2 in pak. Die andere heb ik nog. Dus ja heb er wel 1 in huis maar ga de 24e pas testen. 1e ronde niet officieel geklust dus test alleen als ik denk he dat duurt lang
 
Leuk dat jullie allemaal in de whatsappgroep komen!!
@ M H dat veel afscheiding herken ik! Eigelijk echt smerig onderwerp, maar ik kan ondertussen 2x per dag nieuw ondergoed aandoen!  En inderdaad; overal zie je reclames wat met baby’s te maken heeft, (vooral op fb als je via internet zwangerschapstesten besteld hebt) en ineens komt er elke dag een zwangerschapsaankondiging langs!
 
Terug
Bovenaan