Jeetje Mina, eerst een half uur gelezen voordat ik de 12!!! Pagina's had terug gelezen.
Ik wil ook wel in het whats app groepje als dat mag. Zal straks de Facebook even toevoegen. Ik kom uit de Achterhoek dus weer een andere streek haha. Een babymeeting lijkt me ook wel wat.
Om nog even snel terug te komen op de afgelopen onderwerpen; over de nipt en combitest nog niet nagedacht. Ook niet over eventuele aandoeningen of ziektes en al helemaal nog niet over enten haha. Veel te druk met zwanger worden.
Hier nog minimaal last van kwaaltjes. Soms buikkrampen, iets vermoeider maar ook heel druk en af en toe misselijk (s avonds vooral) wel moet ik vaker plassen dan normaal (zenuwen?) En heb ik ineens veel meer witte afscheiding (Sorry voor de details maar wordt hierdoor onzeker.)
Mijn vriend en ik hebben nog niemand iets verteld. Wel ontzettend moeilijk om mn mond te houden. Merk zelf dat ik heel veel over mijn buik aai? Of mn hand erop leg. Ook lijkt het wel alsof de hele wereld om me heen nu opeens zwanger is, gaan reclames over luiers en loopt iedereen voor mijn gevoel met kleine baby's of kinderen.
Haha ik ga slapen. Tot Morgen!