NOD rond 13 april

Hoi dames, 
mag ik me ook bij dit topic voegen? Ik ben 26 jaar en dit is onze eerste ronde. Mijn cyclus wisselt nog wel eens maar als het weer hetzelfde loopt als afgelopen 2 maandag is mijn nod op 11 april. 
Vanmorgen had ik op het werk wat last van lichtroze bloedverlies. Kan natuurlijk zo zijn dat mijn menstruatie nu wel eerder is, maar laten we hopen van niet! 
Spannend!!! ? 
wanneer gaan jullie testen? 
 
Welkom xEsther.
Mijn NOD is ook rond 11 april. En ik zit ook in de eerste ronde?
Ik ben van plan  om te wachten tot ik ongesteld wordt (of niet) en als ik 2 dagen overtijd ben om dan te testen. Maar ik vind het nu al lang duren haha. Dus voor t zelfde geld test ik wel eerder.
 
Moeilijk he! Ik kan ook bijna niet wachten... 
Ik heb sensitest testen liggen, er staat dat je deze 4 dagen voor je nod kan gebruiken. Erg verleidelijk vind ik. Maar weet niet of ik dat ga doen want ben ook erg bang voor een teleurstelling. 
Spannend voor jullie ook! Zou helemaal te gek zijn als het gelijk raak is. ?
 
Leuk Esther!  Je bent welkom hoor :D
Als ik niet ongesteld ben geworden woensdag (nod) ga ik denk ik zaterdag testen! Nog een weekje geduld dus :eek: 
Ik heb nog niet eens testen in huis! Ben inderdaad bang voor de verleiding. 
Wat voor anticonceptie gebruikte je hiervoor? Spannend de eerste ronde, ik hoop dat het raak is! Al last van kwaaltjes?
 
Hi dames! 
Hihi het is meteen een stukje rustiger. 
@xxe heb je al getest? Ben zo nieuwsgierig ?
@Esther welkom! En wat spannend als het niet doorzet dan zou je zeggen een innestelingsbloeding!! Wat spannend ik duim met je mee! 
@beautifullflower dat de menstruatie uitbleef had ik 15 jaar terug ook wel eens alleen toen bang dat ik zwanger zou worden ? toen vrij snel over gegaan op een spiraaltje. Maar nu is het precies andersom. Weet niet hoe het kan, ben er wel veel mee bezig maar niet als in stress. ? 
@zwangere 22er ik had na 'lang' testen (was afgelopen maand spontaan 3 dagen eerder ongesteld maar mijn cyclus bleef nu wel zoals deze was waardoor ik 3 dagen later dan verwacht was met ovuleren) afgelopen zondag een knaltest. Dus het kan nu aan het gebeuren zijn. Kan maar amper wachten, de 15e is mijn nod maar ik test vanaf woensdag ?
 
Terug
Bovenaan