NOD rond 13 april

Gz, wat leuk dat je nog even reageert! MH, beautyfullflower, en ik zijn ongesteld, ingelou en rietepietje negatieve test maar nog niet ongesteld 
Wij gaan nu inderdaad een jaar wachten. Helaas ;)
Gefeliciteerd met je mooie oplopende streepje! Gaaf zeg!
Aaltsje ook balen zeg ;(. Succes volgende ronde!
 
Hmm balen dat er niet zo veel positieve testen zijn.. :( hopelijk volgende maand meer zwangerschapsgeluk dames! 
@NiRoFlo ik twijfel. Vind ze zo duur ? weet jij toevallig of de tekst lang zichtbaar blijft? Of is dit na een tijdje weg? Vind het wel leuk om een soort van 'newborn shadowbox' te maken maar als dan de tekst van de test verdwijnt is dat wel jammer. 
@zwangere22er dankje, ben zo blij maar het voelt nog zo onwerkelijk. Nu nog enorm op de rose wolk maar zal wel verdwijnen als de kwaaltjes gaan komen ?
@xesther jij ook heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan!! 
 
@niroflo de laatste dagen snel moe..uurtje of 6 steeds branderige ogen en een tukkie willen doen.. 
Nog steeds rommelige darmen en vlagen hoofdpijn.. morgen ochtend een testje wagen.. als het negatief is maar de menstruatie weg blijft..volgende week maar weer testen denk ik..
Hoe gaat het bij jou???
 
Dankje Bilu! dan denk ik dat ik dat niet ga doen. vanmorgen echt een knalstreep. Begin het steeds meer te geloven. 
@dyronne en en en?? 
 
 
 
Negatief.. maar nog geen menstruatie te bekennen..4dagen voor nod bruin verlies gehad en dat is ook al 2 dagen gestopt..dus 2 dagen overtijd neem ik aan???
 
Terug
Bovenaan