@Zwangere 22-er wat ontzettend jammer van je menstruatie! Je was wel al overtijd toch? Knap dat je het zo rustig af hebt kunnen wachten! Heel veel succes de volgende ronde!
@Chantal2109 balen dat je test negatief was en je nu dus duidelijk ongesteld bent geworden! Hopelijk volgende maand een mooie positieve test!
@Lanaa Spannend! Wat is preseed eigenlijk?
@Gebruiker wat verschikkelijk rot om mee te moeten maken! Je bent zo dichtbij en dan gaat het als nog mis. Ik weet wat het is, want ik heb zelf ook een vmk gehad helaas. Zo te lezen zijn jullie wel al een hele tijd bezig, dus ik kan begrijpen dat de klap nu voor jou nog eens des te groter is. Ik kan me ook voorstellen hoe jij je voelt met betrekking tot je klachten. Ik wist dat ik een vmk had, maar mijn lichaam moest het nog los laten en dan blijf je toch hoop houden op een of andere manier, hoe naief ook. Toen de bloeding begon was dat echt een bevestiging voor mij en kon ik het los laten. Dus als ik jou was zou ik dat ook doen, maar als je het echt niet kan zou ik zeggen doe anders opnieuw een test.
@GZ wat super fijn om te horen dat je testjes mooi oplopen! Nog van plan om binnenkort een cb te doen?
@xEsther bedankt voor je berichtje! Fijn dat bij jou alles goed blijft gaan en je al de eerste afspraak hebt staan, spannend!
@Aaltsje wat ontzettend jammer van je menstruatie! Heel veel succes de volgende ronde!
@Dyronne hoe is het met jou?