NOD rond 13 april

Hoi hoi.. ik noem mezelf maar ff gebruiker.. heb geen idee hoe ik dat kan wijzigen..??
maar goed even terug op je vragen.. ik heb echt een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Deze klopt altijd al Mn leven lang. Heb 1 keer na een narcose gehad dat ik wat korter en eerder ongesteld werd maar dat is lang geleden. 
Dus een rommelige cyclus is het zeker niet. 
SchijnzwAnger ken ik zeker weten. Dit had ik vaker toen ik mezelf nog niet volledige had laten testen. Ik ben 2 maanden terug gestart met een kinderwenstraject bij de gynocoloog in het ziekenhuis. Heb verschillende onderzoeken gehad en bij de laatste uitslagen was ik zo enorm opgelucht toen alles goed bleek te zijn. Ik had het echt nodig voor Mn gemoedsrust. Dat ik vruchtbaar ben en mijn baarmoeder en eierstokken&leiders zijn intakt! Daarna heb ik ervoor gekozen alles los te laten en de natuur zn werk te laten doen. 
Was er dus TOTAAL niet meer mee bezig tot ik opeens 2 april begon met een gekke lichte bloeding wat 11 dagen uiteindelijk aanhield.. VEEEL te vroeg.. EN een super lichte positieve test van Clearblue. Mn bloedtest was na de cb early detaction test.. 4 dagen later om precies te zijn. Hier konden ze dus niks meten...
wat ik me nu dus afvraag.. hoe kan ik me nu Nog zo voelen.. want volgens de berekening was ik 4weken en 1 dag zwanger ALS het een zwangerschap zo zijn. De GYN zei ook dat het soieso vroeg is om wat te zien en gezien Mn perfecte cyclus en de bloeding wat eerst leek op een innestelingsbloeding.. en de super duper lichte test, ik uit moest gaan van een zeer vroege miskraam... 
maar Mn lichaam voelt anders aan, en heb ergens het gevoel dat ik over 2 weken misschien wel positief test.. wat denken jullie?? Naar mijn lichaam luisteren en Nog maar eens testen? Of gewoon loslaten en gevoel negeren? 
 
Groetjes de nog steeds verwarde gebruikster
 
Als je niet ongesteld wordt zou ik zeker blijven testen. Vooral na dit verhaal. Ik zou proberen het te laten gaan maar als je niet ongesteld wordt gewoon testen blijven. Je weet natuurlijk nooit zeker helaas! 
 
@zwangere 22er neee wat shit.. hopelijk over een tijd (je ging vanaf nu even wachten toch?) Snel een positieve test!!! Bedankt voor de vele berichten gezelligheid en steun!! 
@aalstje nee wat balen! Ik zat in januari geloof ik ook bij jou in de forumgroep.  Hopelijk is het snel raak!! 
@Chantal balen maar op naar een volgende ronde :( 
@gebruiker als het voor de rust beter is zou ik zeker nog een keer testen. Helaas heb ik zelf ook eens gehad dat mijn lijf me gruwelijk voor de gek hield. Niet fijn. Gelukkig kun je een test doen om zekerheid te krijgen. Veel succes de komende tijd. 
@mh @beautyfullflower @ninaa @ingelou @tattie @xzoe  @sanngroen @de rest van de meiden die in het begin meekletste hoe is het bij jullie afgelopen deze maand???
@xxe en NiRoFlo: ik heb nog een paar testen gedaan. Mijn streepje loopt op! Ik heb goede hoop!! Nog een weekje spanning geloof ik. 
 
 
@Zwangere 22-er wat ontzettend jammer van je menstruatie! Je was wel al overtijd toch? Knap dat je het zo rustig af hebt kunnen wachten! Heel veel succes de volgende ronde!
@Chantal2109 balen dat je test negatief was en je nu dus duidelijk ongesteld bent geworden! Hopelijk volgende maand een mooie positieve test!
@Lanaa Spannend! Wat is preseed eigenlijk?
@Gebruiker wat verschikkelijk rot om mee te moeten maken! Je bent zo dichtbij en dan gaat het als nog mis. Ik weet wat het is, want ik heb zelf ook een vmk gehad helaas. Zo te lezen zijn jullie wel al een hele tijd bezig, dus ik kan begrijpen dat de klap nu voor jou nog eens des te groter is. Ik kan me ook voorstellen hoe jij je voelt met betrekking tot je klachten. Ik wist dat ik een vmk had, maar mijn lichaam moest het nog los laten en dan blijf je toch hoop houden op een of andere manier, hoe naief ook. Toen de bloeding begon was dat echt een bevestiging voor mij en kon ik het los laten. Dus als ik jou was zou ik dat ook doen, maar als je het echt niet kan zou ik zeggen doe anders opnieuw een test.
@GZ wat super fijn om te horen dat je testjes mooi oplopen! Nog van plan om binnenkort een cb te doen?
@xEsther bedankt voor je berichtje! Fijn dat bij jou alles goed blijft gaan en je al de eerste afspraak hebt staan, spannend!
@Aaltsje wat ontzettend jammer van je menstruatie! Heel veel succes de volgende ronde!
@Dyronne hoe is het met jou?
 
Terug
Bovenaan