NOD rond 17 april

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Mijn nod valt op 17 april dit keer. Het duurt nog even maar zou het toch leuk vinden om nu al alle meiden te verzamelen die ook rond die tijd hun nod hebben.
We zitten nog niet eens in onze klusweek (maar we klussen wel natuurlijk! ) dus er is nog niet zoveel aan de hand hier.

xx
Dile

Hoi Dile,

Nou daar hoor ik dus bij hihi.14 april is mijn nod(weet eindelijk wat nod is)Ben nieuw hier en dit is ook pas de eerste ronde 1ste kindje  voor ons.Ben 26 en in mei word ik 27.Zou een leuk kadootje zijn.Mijn vriend en ik zijn in augustus 10 jaar samen.Wij zijn nu ook al druk aan het klussenIk neem alle kansen die er zijn.Ik vind het erg spannend allemaal zeg.Zou wat zijn zeg de eerste keer gelijk raak,hoop het

groetjes

hallo dile,

mijn nod valt deze maand op 16 april. ik hoop dat het gaat lukken. Erg leuk om samen op te trekken. Het is toch allemaal erg spannend.
Ben nu aan het plannen voor mijn huwelijk in augustus. Het klinkt raar, maar ik zou zo graag dan een klein buikje hebben van zwanger zijn. zou geluk helemaal compleet maken. Ik ben er trouwens net achter gekomen dat de banner gewoon dagelijks doortelt, dus als je morgen kijkt, is de banner al weer een dagje verder. Erg leuk (ben een enorme doos met computers, alles wat ik zelf uitvind, vind ik helemaal geweldig.)

groetjes
kitty

Hey Dile,

Mijn NOD is ook op 17 april als ik het goed heb. Na de miskraam van afgelopen maand weet ik het niet helemaal zeker maar ik ga maar weer uit van 30 dagen. We doen het deze maand een beetje rustig aan.

Wel leuk om er weer naar toe te leven met z'n allen.

Daantje

Hoi Meiden,

Leuk dat we er dan met z'n allen naar toe kunnen leven! Gezellig!
Ik zal mezelf nog even voorstellen voor de meiden die ik nog niet ken. Ik ben 33 en woon sinds 3 maanden in Australie voor de baan van mijn man waar we het enorm naar onze zin hebben. We hebben een dochter van ruim 2 1/2 en zijn nu een jaar bezig voor de tweede. Ik heb eind vorig jaar (eind oktober/begin november) een miskraam gehad met 6 weken.

Hoi 1980 (weet niet hoe ik je anders aan moet spreken :)):
Welkom op het forum. Leuk dat je er bent! De eerste keer was voor mij ook alles abracadabra hoor met al die termen. Als je het niet weet gewoon vragen. Succes met je eerste ronde. Dat je maar snel zwanger mag worden!

Daantje: Leuk dat je er bent maar ik had het leuker voor je gevonden als je nog op het zwangerforum had gezeten. We "kletsen" elkaar hier doorheen! Sterkte meid! Ik kan me voorstellen dat jullie het even rustig aan doen maar wel gezellig dat we je hier dan kunnen vinden.

Kitty: Wat leuk dat je gaat trouwen en helemaal niet gek hoor dat je dan een buikje wil. Het zou inderdaad erg leuk zijn als dat zo was. Zit je in je eerste ronde?
Ik moest ook even kijken hoe die banner werkte maar ben er inmiddels ook uit. Ben ook helemaal niet heel goed met computers hoor!

Liefs!
Dile

Hoi meiden,

ik zal mij dan ook even goed voorstellen. Kitty, ik ben net 31 jaar geworden. Mijn partner en ik zitten in de 3e ronde nu. Het zou heerlijk zijn als het nu gaat lukken.
Het hele stoppen met de pil is al een hele beproeving. Na 15 jaar aan de pil, ooit begonnen voor de ernstige acne, ben ik toch bijna 14 jaar nagenoeg van de acne af geweest. nu dacht ik 31 jaar, ben er nu wel van af. Nee hoor. Het is erger dan ooit. zucht. Maar goed allemaal voor een goed doel, ik heb het er helemaal voor over. in ieder geval kan ik nu met de voorbereidingen voor mijn huwelijk heerlijk mijn gedachten niet helemaal storten op zwanger worden. Afleiding is goed.

groetjes
Kitty

Hoi allemaal,

Mijn NOD valt op 13 april volgens mij al vind ik dat erg lastig om te berekenen. Ik heb vorig weekend een miskraam gehad en volgens de vk is dat de dag die je moet aanhouden om je nieuwe NOD en ei te berekenen. Normaal was ik altijd heel regelmatig met 28 dagen dus dan kom ik op 13 april uit. Maar voor hetzelfde geld heeft de miskraam mijn lichaam een beetje ondersteboven gegooid.
Afwachten maar. In ieder geval zijn mijn man en ik nu alweer aan het klussen. You never know!

Voor mij is dit  dan nu de  4e ronde voor ons 1e kindje. Ik hoop zo dat ik weer snel zwanger ben en het dan wel goed gaat!!!

Liefs, Winnie.

Hoi allemaal

Ik ben Debbie. Afgelopen woensdag is mijn spiraaltje verwijderd en gelijk de dag erna kreeg ik mijn eerste menstruatie.
Ik gok dat mijn NOD dan rond 19 april moet zijn al is dat nog maar ff afwachten natuurlijk..
dit is dus onze 1e ronde. en dan al voor onze 4e..en tevens de laatste haha
ben benieuwd hoe snel het deze keer zal gaan

groetjes debbie

Terug
Bovenaan