NOD rond 17 april

Hoi Allemaal,
Wat leuk zeg, mij nod is 17 april.Gezellig om er met zn alle naar toe te leven, en elkaar op de hoogte te houden.Spannend hoor!
Voor iedereen natuurlijk veel geluk, en succes met wachten, want wat duren die laatste 2 weken dan toch weer lang he.
Ik zal me trouwens even snel voorstellen, ben 28 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van bijna 2, en dit is de 1e ronde voor een 2e wondertje.Heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad met ruim 11 weken, valdt me nog steeds erg zwaar, denk er vaak aan, en maakt me ook wel een beetje angstig, maar het kan ook goed gaan gelukkig.
gr Kattenkopje

Hoi allemaal en druk aan het klussen geweest van 't weekend haha. En kattenkopje ik kan heb het gelukkig nog nooit mee gemaakt maar ik kan me voorstellen dat het je angstig maakt ondanks dat je ook nog een gezonde dochter hebt. Maar ik wens je heel veel succes toe en hoop dat het nu gewoon direct goed zit.

Gr. liejanne1983

Hoi Liejanne1983 en andere natuurlijk,
Bedankt voor je lieve reactie, je moet ook wel vertrouwen blijven hebben, daarom heeft mijn dochter ook de naam Faith, al haald het niet de angst weg, maar vertrouwen houden dat het ook goed kan gaan.
Maar gelukkig heb ik ook wel weer de "leuke" spanning, van zou het wel of zou het niet, had ik niet verwacht maar merk dat dat toch wel weer steeds sterker word, vooral nu we in DE periode zitten, het worden weer lange 2 weken , maar ach ben nog druk genoeg, dus hoop dat het snel zover.Spannend allemaal hoor!!!
groetjes Kattenkopje

hoi meiden,
mijn nod is 8april.
erg spannend allemaal,ik heb al 1cyclus achter de rug.
dacht dat ik de enigste was die er zo mee bezig was
maar vind het erg dijn om andere verhalen te lezen en te delen en hopen dat we allemaal heel snel zwanger zijn
groetjes mirella

Hoi Meiden,

Leuk dat er al zo veel meiden meedoen met deze ronde!
Ik zelf ben op dit moment hard op zoek naar m'n ei met ovulatietesten maar heb 'm nog niet gevonden. Ik heb al drie keer eerder tijdens een cylus getest en vond 'm toen altijd 16 dagen voor m'n ongi. Ik heb nog twee testen dus kan morgen en donderdag nog testen. Als het dan nog niet positief is dan laat ik het voor deze maand maar voor wat het is. Volgende maand weer proberen dan. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk maar we zullen het zien.

Hoe gaat het met jullie meiden?

Tot snel!
x
Dile

Hoi!!
Morgen moet ik mijn eisprong hebben, maar ik heb gisteravond zo'n onwijze buikpijn gehad!!!
Het begon met rugpijn en daarna buikpijn.
Niet alleen onderin, maar ook bij mijn maag!
Ik kon gewoon niet rechtop staan.
Dit kan toch niet mijn eisprong zijn geweest??
Ik had daardoor gisteravond niet echt veel zin meer....
Weet iemand wat dit kan zijn?
Enneh vanavond dan maar klussen??

Liefs,

Kiki

Hoi Allemaal,
Hoe is het met jullie?Ik moet even mijn NOD bijstellen , want ik heb zondag mijn ei gehad, ik voel hem namelijk,dus mijn NOD zal 15 april zijn, ik word namelijk   precies 14 dagen later ongi, hoop natuurlijk dat dit niet het geval is.O ja en wat ik nog vergeten was te zeggen, dit is de 1e ronde voor een voor een 3e zwangerschap.
Nou Dile ik hoop dat je hem nog vind !!
En Kiki, het kan inderdaad wel je ei zijn geweest, ik heb dan wel geen last van mijn rug , maar bij iedereen zal het toch iets anders zijn.Ik krijg een echte zeurende en stekende "pijn" rechts van mijn buik, en trekt naar beneden, maar ik heb ook wel eens last van mij liezen gehad, maar zondag weer niet, maar het is wel een "pijn" die je gelijk erkent, heel gek is dat.Ik heb nooit ongi pijn gehad dus weet niet of je het daarmee kan vergelijken.
Nou Dames succes met alles en het wachten, en ik hoop op veel goed nieuws!!!
Gr Kattenkopje

Terug
Bovenaan