NOD rond 17 april

Hoi,
mijn   nod dag is op 12 april of 16 april.
normaal op 12 april maar omdat ik deze maand een uitschieter van 30 dagen had kan het ook 16 april zijn.
zal het deze week wel weten want ik ga beginnen met ovulatietesten.
gr liselotte

hoi allemaal

Mijn NOD is rond de 15e maar zal nog wel niets uitkomen denk ik heb  8 jaar de pil geslikt en nu voor het eerst weer zonder dus weet ook nog niet precies hoe mijn cyclus nu gaat lopen.

Maar ik zal me ook even voor stellen
Ik ben 23 jaar kom uit de prov. Groningen en dit is mijn 1e ronde en zal ons 1e kindje worden.   Maar vindt het in elk geval prettig hier van alles te kunnen schrijven.

Gr.

Hoi allemaal!

Ik ben Marientje, 26 jaar en wij zitten in de eerste ronde voor ons eerste kindje. Ben afgelopen maand met de pil gestopt na 10 jaar. 4 maart ongi geworden. Heb alleen geen flauw idee of mijn cyclus direct op gang komt en hoeveel dagen hij duurt. Als ik maar van 28 dagen uitga, is 1 april mijn NOD. Daar zal ik dan wel een paar dagen bij optellen voordat ik ga testen. Ik denk natuurlijk van alles te voelen, maar dat zal vooral mijn wil zijn denk ik! Volgende week weet ik dus meer...

We houden elkaar op de hoogte, en heel veel succes meiden!!

Liefs

Voor de dames met de NOD rond de 16e de klusweken komen eraan. Veel plezier en hopen dat het lukt .

Ben zelf net 1,5 week ongi geweest, zucht erg vermoeiend kan ik zeggen. heb wel het idee dat ik nu eindelijk ontpild ben. We gaan er in ieder geval voor. Mijn kerel las net mijn tekstje dat ik aan het typen was en had zoiets van prima.

groetjes
Kitty

Hoi !!

Ik heb mijn NOD de 18e.
Ik zal me meteen ook maar even voorstellen.
Ik ben Kiki (nou ja pseudoniempje...), word volgende maand 30 en woon in Overijssel.
Ik ben in augustus na 14 jaar met de pil gestopt.
We gaan nu voor ronde 4 voor de 1e.
Wel raar, voor mijn pil was ik altijd 28 dagen en nu 26.
Ik hoop niet dat ik nog steeds aan het ontpillen ben....
Ik had nog een vraagje: wanneer kan je nou het beste klussen??
3/4 is mijn vruchtbare dag vlgs babybrabbel.nl en de 4e mijn ovulatie.
Moet ik dan de 3e, 4e en 5e april klussen??
Ik probeer het eigenlijk vanaf nu om de dag te doen...
Ik heb nl gehoord dat het niet goed is voor het zaad van de man om het elke dag te doen.
Weet iemand het antwoord??

Succes allemaal!!!

Liefs,

Kiki

Hoi Kiki,

Welkom!
Volgens de info die ik heb gelezen kun je idd het beste om de dag klussen en dan gedurende 1 week voor en 1 week na je ei.
Zo heb je de meeste kans. Wel vermoeiend hoor, 2 weken klussen .

Ik hoop dat ik je geholpen heb.

Succes en ik zie je wel weer op het forum.

Liefs, Winnie.

Hoi Kiki,

Ik heb inderdaad ook gehoord dat je het beste om de dag kan klussen. Wat betreft het klussen rond je ei: dat kan je het beste iets voor je ei doen dan erna. Tenminste.... dat is wat ze zeggen. Ik weet het ook niet allemaal hoor!

Ik heb nu 3 keer met ovulatietesten gewerkt, puur om eens te kijken wanneer en OF die er was. En alle drie de keren was het precies 16 dagen voor mijn ongi. Ik heb twee keer getest voor mijn miskraam en toen had ik een cyclus van rond de 30 dagen. Het kon nog wel eens wisselen met een dag. Na m'n miskraam heb ik 1 keer een cyclus gehad van 35 dagen en twee van 33 dagen. Toen 1 keer ovulatietest gedaan en ook die was precies 16 dagen voor m'n ongi. Wel grappig. De cyclus kan dus anders worden maar het aantal dagen van m'n ei tot m'n ongi is dus nog precies hetzelfde.

Maar wat ik ook wil zeggen is dat een site als babybrabbel er vanuit gaat dat je precies 14 dagen voor je ongi je ei hebt. Dat hoeft dus niet. Dat kan dus ook eerder of later. Ik ben daar dus met ovu testen achter gekomen.
Ik ga morgen weer beginnen met testen. Ben benieuwd......
Ik laat het jullie weten.

De meesten zitten nu (net als ik) rond hun klusperiode. Dus meiden: zet 'm op! Hoge hakken en lingerie!  Ha, ha!

xx
Dile

nou dille ik wens je veel succes en inderdaad wij zijn ook al flink aan het klussen om de dag.

en voor de rest ook succes.

gr.

Terug
Bovenaan