NOD rond 19 mei

Ja lukte het maar om 'het wel te zien', ik ben er ook veel meer mee bezig dan ik dacht. Maar, om dat hier met iedereen samen te doen vind ik wel echt leuk. 
Uiteindelijk moet je idd gewoon geluk hebben. Vorige maand hadden wij geen sex op de dag van de eisprong, of de dag ervoor. De dag daarvoor wel en de dag na mijn eisprong weer wel. Ik ging er echt vanuit dat we de dagen niet optimaal benut hadden. En zwanger! Dus echt hoor, plannen, doen wat je kan, en daarna lekker doen waar je zin in hebt. ;)
 
Ik zou ook gewoon doen vanavond. Haha beetje op commando maar dat moet dan maar ?
Ja datum komt nu wat dichter bij, nog een week! Voel niet echt iets, alleen zere borsten. Had gisteren wel ineems eem bloedneus. Dat heb ik echt nooit. Meteen googlelen natuurlijk haha en het is ook een symptoom. Maar kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn haha ?
Afwachten maar! 
 
Oh spannend! T zou wel rondom je innesteling zijn, dus het kan hoor dat je dingen gaat merken! Voor je het weet is deze week voorbij!
Ik denk dat mijn eisprong vrijdag al geweest is. Zou erg vroeg zijn, op de 9e dag al, maar toen voelde ik duidelijk de steken die ik normaal voel. Omdat het zo vroeg was ging ik er niet vanuit dat het klopte, maar gisteren en vandaag voel ik niet veel meer en mijn afscheiding verandert. Ze zeggen wel eens dat na een miskraam je cyclus even anders kan zijn, dus een korte deze maand verwacht ik! Dan zou mijn Nod rond 18 mei zijn.
 
Hallo allemaal. 
Fijn om me bij jullie aan te sluiten. 
Mijn cyclus is na twee miskramen een beetje onduidelijk. Maar 3&4 mei had ik positieve ovulatie testen. Dus rond 19-20 mei zou ik dan meer moeten weten. Heel spannend. 
Ik ga voor 3x scheepsrecht ?
 
Hai Rein!
Was jouw cyclus ook door de war na jouw miskramen? Werd hij dan langer of korter?
Ik heb 6 jaar geleden ook nog een miskraam gehad, dus ook ik ga voor 3x scheepsrecht! Zal vast voor ons beiden goedkomen!
 
Dag CoVe. Heb je al wel een kindje of wordt dit de eerste?
 
Ik heb 27 februari een miskraam gehad. Opgewekt met pillen. 
Eind maart opeens 3 dagen bloed. Daarna van 8 tm 13 april ongesteld geweest. Vrij zwaar was die. 
Cylclus was nu langer dan normaal. Eigenlijk had ik rond 26 april mijn ovulatie verwacht. Gek genoeg had ik 27-4 wel een positieve ovulatietest in handen. Maar 3-4-5 mei ook en toen ook veel cervixslijm. Oftewel mijn lichaam lijkt nog een beetje in de war en ik kan nu alleen maar heeeeel hard hopen dat het direct weer is gelukt maar besef me dat de kans ook bestaat dat het niet zo snel lukt. 
 
Nee dit wordt mijn eerste kindje. Mijn eerdere miskraam was toen niet gepland en in een vorige relatie. Nu er bewust voor gekozen om een kindje te krijgen.
Hmm apart dat je eerder ook al een positieve ovulatietest had! Het is toch een beetje door de war dan idd. Mijn cyclus is normaal vrij gelijk, zo'n 25/26 dagen. Maar nu voelde ik steken en was mijn afscheiding gladder, 2 dagen eerder dan ik dacht. Dat zou een cyclus van 23 dagen zijn, en dat is wel erg kort. Ik klaag niet Haha, liever korter dan langer. 
 
Terug
Bovenaan