NOD rond 20 mei

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik heb 20 mei mijn NOD.

Zijn er nog meer meiden rond die tijd?
Vind het gezelliger de spanning met meer te delen dan alleen.

Wij gaan voor de 3e ronde 1e kindje.

Veel liefs Petra

hallo petra

als het een beetje klopt is mijn nod rond 24 mei

wij gaan ook voor het eerste kindje en de eerste ronde.
ik wens je heel veel succes deze ronde en dat het zo mag zijn.

klusse
groetjes nicole

Dag meiden

Ik sluit me bij jullie aan. Vandaag zijn de rode  duivels geariveerd. Dus ronde 1 is mislukt. Jammer maar ben blij dat ik een normale cyclus heb 18 a 29 dagen. Dus als het goed is moet ik rond 21 mei mijn NOD hebben. We gaan dan na de rode duivels weer flink klussen. Maar dat vind mijn mannetje helemaal niet erg. Hoop voor ons meiden dat het dan raak mag zijn.

Groetjes Sharine

Sorry foutje gemaakt moet staan 28 a 29 dagen cyclus en geen 18 dagen.

Hoi meiden,

Mijn nod is 23 mei en dan ben ik jarig!!! Ik word die dag 28, dus wat zou nou een mooi cadeau zijn? wij zijn vanaf juli 2006 bezig voor ons 1e wondertje. Afgelopen ronde is het zaad van mijn mannetje gecontroleerd en als mijn ongi afgelopen is maak ik een afspraak bij onze  huisarts. Heb maanden gehad dat ik een cyclus had van 28 dagen en ineens uit het niets 2 cyclussen van 39 dagen, daar word je niet vrolijk van. Deze ronde teunisbloemolie geslikt en nu was ik gister ongi geworden op dag 31, dus daar zijn we blij mee!

Meiden we houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs Lientje

hoi meiden

Wat leuk dat we deze spannende maand met ons allen kunnen delen.
Het is dus erg spannend en wat leuk eigenlijk als je NOD precies op je verjaardag valt zeg.
Mijn mannetje is de 23e jarig dus als het zo mag zijn kunnen we op zijn verjaardag een paar mensen blij maken.
We hebben namelijk afgesproken om het mijn ouders en schoonouders te vertellen zodra we het weten.
Na 3 maanden vertellen we het dan pas de rest.

Meiden ik ga hard voor jullie duimen en hopen dat we allemaal of misschien een deel van ons zwanger mag zijn aan het eind van mei.
Want ja........ in mei leggen alle vogels een ei!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs Petra

He Petra

Dat is een goeie In mei leggen alle vogels een ei. Heel toepasselijk. Laten we het allemaal maar hopen.

Groet Sharine

Ha Petra,

Mijn NOD zou 21 mei zijn (mijn verjaardag)! Maar afgelopen maand was mijn cyclus voor het eerst geen 28 dgn maar 25 dgn weet nu niet zo goed wat ik moet verwachten!
Maar ik ga er gewoon voor om op mijn verjaardag een zwangerschapstest te doen!!! Mijn zus heeft 2 keer op haar verjaardag een test gedaan en 2 keer positief!!!!!! Wie weet gaat het ons dus ook lukken om op mijn verjaardag voor het eerst positief te testen!

Groetjes,

Wij gaan voor de 2e ronde voor ons eerste wonder

Terug
Bovenaan