NOD rond 20 mei

Hoi allemaal

Ik heb me vandaag een migraine aanval gehad.............daar lusten de honden geen brood van!
Ik was me aan het bedenken dat dat al erg lang geleden was zo'n 10 jaar ongeveer.
En laat dat nu net zijn geweest toen ik nog niet aan de pil was.
Ik heb in al die 10 jaar dat ik aan de pil ben geweest nooit meer last gehad van migraine.
En nu ineens komt het weer.

Ik moet zeggen erg vervelend!!!!!Als dat nu elke keer komt als ik ongesteld word dan staat me nog heel wat te wachten.
Ik hoop dan maar dat het gewoon toeval was en dat het door het weer komt ofzo?!

Dit wilde ik gewoon even kwijt

Liefs Petra

Hoi Petra

Nou dan hoop ik zeker voor je dat je deze maand zwanger raakt zeg.Al hoop ik voor je dat dit  dan ook gelijk weg is.  Gelukkig nooit geen migraine gehad maar ik weet van anderen dat dit heel erg vervelend moet zijn. (Pijnlijk).

Groet Sharine

Hoi! ik kan me helaas aansluiten, vandaag de ...
Hierbij mijn banner, mijn NOD dag is ca 24 mei.
(1e k, 4e ronde nu)

Hoi meiden,

Hier nog eentje

Ik heb bij een gem. cyclus van 43 dgn 23 mei mijn nod.
3de ronde voor ons 1ste hummeltje

Deze keer gooi ik er een hele haffel ovu-testen tegenaan. Heb een goed gevoel over deze aankomende ronde op de een of andere manier!

Leuk om elkaar op de hoogte te houden. Ik kan nie wachten tot mn ei er is

Liefs Muizeke

Hallo meiden,

Nadat gister de RD zijn gekomen  sluit ik me bij jullie aan en gaan we vol goede moed voor de 7e ronde.

Mijn NOD is rond de 24 mei ik weet het niet exact, omdat ik nu een cyclus heb gehad van 30 dagen en normaal 28.

Veel liefs Yvonne

hoi petra

ik las je bericht
wat verveelend zeg ik weet wat het is dus hoop voor je dat het nu ook bij die ene keer blijft. in iedergaval veel sterkte er mee

Hallo meiden,

Hier is  mijn nieuwe banner.

Groetjes Yvonne
NOD 24 mei, 1e kindje, 7e ronde

Hoi mijn NOD is 24 mei, wij zijn in juli alweer een jaartje bezig dus hoop dat het volgende maand raak is anders  naar de dokter..

Terug
Bovenaan