NOD rond 20 mei

Petra,

Wat balen zeggen zeg, ik hoop voor  je  dat het aan het weer ligt.

Liefs Lientje

He meiden

Gister heb ik het rustig aangedaan want had nog steeds hoofdpijn...
De migraine heeft dus 2 dagen aangehouden en voorzichtig zeg ik nu dat ik er geen last meer van heb maar ja de dag is nog lang niet om.
Wilde vanmiddag lekker op mijn balkonnetje gaan zitten maar lijkt me niet zo slim om pal in de zon te gaan zitten.
Als het goed is krijg ik vandaag 2 boeken binnen over zwangerschap dus dan nestel ik mij vanmiddag wel lekker op de bank.
Ben in ieder geval van mijn ongi af dus dat is al een pluspunt.

Liefs Petra

hallo

Mijn NOD is rond 17 mei. Ben onregelmatig. Maar de laatste twee maanden wel 28 dagen. Dus het kan tussen 17 mei en 29 mei. Dit wordt de eerste ronde.

veel succes allemaal

hoi petra
hoe gaat het heb je nog "hoofdpijn"mig of mag je nu ook lekker van de zon genieten,    
joop voor je dat het weg is want om zo lang het te hebben is echt niet leuk.

groetjes

Hoi meiden,

Het klussen kan bijna weer van start gaan. Wij doen daar inmiddels niet echt meer aan, wij gaan nu voor de spontane klus. Wij zijn vanaf juli bezig en weten wanneer ongeveer mijn eisprong is en klussen dan extra als we zin hebben. We laten het wat meer op z'n beloop en zien wel.

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Dat is vaak wel de beste methode dan ben je er niet al te veel mee bezig. Eigenlijk is het toch wat dat wij allemaal om de dag gaan zitten klussen om het ei. Bij mijn eerste zwangerschap was ik na 1,5 jaar om de dag klussen zo zat dat ik dat ook maar niet meer deed en werd toen wel onverwachts zwanger. Veel succes deze maand en we horen het wel.

Groet Sharine

Dit is dus echt niet leuk meer..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben gister gaan werken maar heb dus een collega moeten bellen omdat de migraine weer terug kwam.
Ben op tijd naar bed gegaan en zit nu al de hele dag binnen.
Probeer het rustig aan te doen,want de hoofdpijn houd maar aan.
Morgen moet ik weer werken dus ben benieuwd.

Dinsdag bel ik even de dokter voor een afspraak.
Ik wil weten of hij er iets tegen kan doen.

Hoop dat met jullie alles goed gaat?

Liefs Petra

hoi petra  

wat vervellend zeg.
heb je dat wel eens vaker gehad de migrane en duurde het ook dan zo lang. hoop dat het gauw over gaat.

sterkte ermee

Terug
Bovenaan