Nod rond 22-10

Hoi dames,

het andere oktober topic is al zolang, dat ik er nog eentje start voor de Nod rond 22-10.

mijn Nod is denk ik 22-10, maar als ik even uitga van mn langste cyclus dan zou het 24-10zijn. aan de hand van mn afscheiding ( had geen testen mee op vakantie ) denk ik dat ik op dag 13/ 14 een positieve ovu had.dag 15, 16 en 17 was hij al negatief.

succes weer allemaal :)
 
Heyy!!  Wat jammer dat ik jou in dit topic tegen kom? ik kan me nog een positieve test herinneren in een vorig topic ?niet goed gegaan dus ?
Mijn nod is 19 oktober .
We liggen weer dicht bij elkaar . 
 
Hoi Froetie, 
ja helaas, sinds mijn miskraam op 1 juni heb ik elke ronde een biochemische zwangerschap. 
het maakt me inmiddels toch wel onzeker al zegt dat de vk dat het waarschijnlijk niets is omdat 60% misgaat voor menstruatie, maar merk wel dat ik bang ben dat mn lichaam iets niet goed kan ofzo. 
ben wel extra vitamines aan het slikken voor de zekerheid;) 
Hoe gaat het met jou? 
 
Jeetje dat is verdrietig zeg?ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.
Hopelijk deze ronde meer geluk voor je. 
Hier goed hoor ik denk zelf dat het niet raak is deze ronde. 
ik voelde me vorige week niet top fit dus .  We gaan het zien ?
 
Mijn nod is ook 22 of 23 oktober :). Zit alleen  al sinds dag 15 met constante positieve ovulatietesten. Allemaal even donker en nu is t al dag 19. Wat moet ik daar nu van denken? Wel bekend bij mij dat mijn ovulatie vaak pas rond dag 17-18 is, maar nu duurt het toch wel heel lang. Ook cyclua van maar 28 dagen dus zal wel weer niks worden deze ronde ?
 
Heyy! 


mijn NOD is de 18e. Los van een verkoudheidje en wat gevoelige borsten heb ik niet echt ergens last van. Vorige ronde had ik 2 dagen voor NOD licht positief getest was helaas een biochemische zwangerschap. Nu wacht ik rustig mijn NOD af ?
 
@Faye, zou het niet kunnen zijn dat je wellicht al zwanger bent? ovulatietesten kunnen ook op hcg reageren. 
@gebruiker10405985: hier hetzelfde, verkouden, gevoelige borsten. zeurderig gevoel in onderbuik en af en toe wat misselijk. jammer van je vorige ronde , ik ken het helaas. Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk. 
 
Terug
Bovenaan