Nod rond 22-10

Dankjewel ❤❤woensdag pas mijn nod maar gisteren  al licht positief getest,  met vandaag een mooie oploop.
Ik ben nog voorzichtig.  ❤
 
Ook voorzichtig gefeliciteerd alison ❤super spannend 
@anirbas  als ik een positieve  ovulatie test heb reken ik de dag erna als mijn eisprong. 
 
 
@Alison, wauw wat goed! Gefeliciteerd ?! Ik zit in precies t zelfde schuitje. NOD 23ste, net vroege test gedaan en 2 dikke strepen!
 
jeej @alison! Ik hoop het voor je! 

Ik had afgelopen donderdag een positieve test maar krijg nu bloed... Of die test klopte niet, of iets gaat niet goed of het gaat wel goed en het is gewoon een beetje bloed wat weer ophoudt.  Ik kijk het maar aan, meer kan ik toch niet doen :( 
 
@nolamichelle
Ik heb nu die van sensitest gedaan 6 dagen voor nod de 10 miu. Ik vond ze wel fijn want testen dus 10 dpo al positief 
Verder altijd gewone testen gedaan. ?
 
@froetie dankjewel voor je snelle reactie! Goed om te weten voor eventueel een volgende keer. Nu wacht ik nog even tot woensdag met testen, gebruik de 4 days early test van action nu. 


Weet niet of ik het al in het vorige topic had gezegd, maar anders bij deze gefeliciteerd met je positieve test, super fijn❤️
 
Dankjewel heel lief ❤ Nadeel is aan z'n early test dat ik nog niet helemaal overtuigd ben  en ik eerst nog een goed streepje op een gewone test wil zien. Vanochtend was er op een gewone test dus geen early een licht streepje te zien Woensdag mijn nod dus hopelijk loopt die nu langzaam op?
 
Ik ga voor je duimen !!
 
Terug
Bovenaan