Nod rond 22-10

@Alison, ja dat zeurderige gevoel herken ik ook wel een beetje. Denk eerlijk gezegd niet dat het raak is. Voel me totaal niet zwanger, maar eerder ziek?. Mja we zullen zien over 4 dagen. Jij ook heel veel succes! Houd ons op de hoogte ??
 
@faye hmm vreemd dan. Hoe gaat het nu met je ovulatietesten?als ze positief blijven zou ik toch een testje doen. 
 
@Alison, lief dat je er naar vraagt. Net weer getest en de strepen weer even dik. Ik denk bij dag 18 misschien een net dikker streepje te zien dan de dagen ervoor en de dag erna, maar nu is 2de streep weer zo dik als bij dag 18. Heel raar allemaal.
 
@froetie, gefeliciteerd ik las in een ander topic dat je zwanger bent en je testen mooi oplopen. Fijn zeg!!
@faye welke ovulatietesten gebruik je? De ronde van mijn miskraam had ik daarvoor ook flinke bloeding ik dacht dus dat het mijn menstruatie was, maar blijkbaar was ik toch vlak daarna zwanger.
Ik heb gistermiddag een test gedaan aangezien ik gewoon zoveel symptomen heb. Dus echt heeeel vroeg een week voor m'n nod midden op de dag met een normale test getest en jawel al een vrij duidelijke streep. Dinsdag wil ik nog een keer testen en dan de 22e nog om te kijken of ze nu goed oplopen. Hopelijk blijft m'n menstruatie uit en blijft dit vruchtje eindelijk zitten.
Heel benieuwd hoe het bij de rest gaat. 
 
Mijn NOD is ook 22/10!
vraagje: als jullie een positieve ovulatietest hebben, gaan jullie er dan van uit dat je de dag erna of twee dagen later ovuleer? 


wij hadden vrijdag seks, zaterdagochtend had ik een positieve ovulatietest. En nu weet ik niet of het wel dicht genoeg bij mijn ovulatie was omdat het de dagen erna er niet meer van gekomen was.
dit is onze laatste rond via de natuurlijke weg, volgende week start ik met ivf als het niet gelukt is (waar ik ook vanuit ga).
ik heb tot nu toe geen symptomen, maar ik weet dat dat ook niet veel wil zeggen :). Zou wel heel leuk zijn als het nu plots toch zou lukken.
 
[quote quote=10586346]@froetie, gefeliciteerd ik las in een ander topic dat je zwanger bent en je testen mooi oplopen. Fijn zeg!! @faye welke ovulatietesten gebruik je? De ronde van mijn miskraam had ik daarvoor ook flinke bloeding ik dacht dus dat het mijn menstruatie was, maar blijkbaar was ik toch vlak daarna zwanger. Ik heb gistermiddag een test gedaan aangezien ik gewoon zoveel symptomen heb. Dus echt heeeel vroeg een week voor m’n nod midden op de dag met een normale test getest en jawel al een vrij duidelijke streep. Dinsdag wil ik nog een keer testen en dan de 22e nog om te kijken of ze nu goed oplopen. Hopelijk blijft m’n menstruatie uit en blijft dit vruchtje eindelijk zitten. Heel benieuwd hoe het bij de rest gaat.[/quote]
Proficiat! Ik hoop mee dat het goed blijft gaan ?
 
Terug
Bovenaan