Nod rond 22-10

@Alison mijn NOD zou op de 17e moeten zijn. (vorige maand was ik wel voor het eerst in een paar jaar 2 dagen te laat - dacht eindelijk yesss maar helaas, mn lichaam hield me gewoon voor de gek zeg)

@Froetie hopelijk heb je daar niet te lang last van. Zo verschillend bij iedereen ook. De ene heeft het nooit, de ander even, nog een ander weer de hele zwangerschap!

@ Froetie, ik heb ook echt veel meer kwalen dan bij mijn eerste zwanerschap. ik moet echt op tijd eten en drinken ook al heb ik totaal geen honger anders wordt ik alleen maar beroerder. Dus snap je gevoel. Verder ook echt moe en hoofdpijn, heel benieuwd naar de eerste echo. 
@nathsmagic oh wat spannend, voel je al iets? Hoelang zijn jullie het al aan het proberen?

Gek dat het zo verschilt he.
Bijna je eerste echo !
Ik heb de 18e mijn 2e echo.  Het termijn waar het de vorige keer mis ging.  Hoe dichter bij die komt hoe meer spanning ik heb.
Ergens ben ik elke keer aan het aftellen oh nog 5 dagen en dan ben ik verder dan de vorige keer ?

ah ja dat herken ik wel, qua telling ging het bij mij afgelopen woensdag de vorige keer mis en was ook erg onrustig, droom ook echt veel in het begin steeds over bloedingen en nu steeds meer dat er iets niet goed is op de echo. ben zo blij als het maandag is dan heb ik eindelijk een stukje bevestiging ( goed of slecht ) al ga ik uit van het goed hoor. 
Wat fijn dat je dan weer een echo krijgt en hopelijk heb je dan ook meer rust. laat je weten hoe het gaat? 

Spannend hoor allebei!
Nee ik voel niets denk kk, maar vraag me af of je dat in zo vroeg stadium wel altijd hebt. Volgens mij niet altijd, maar geen idee. Inmiddels denk ik al een beetje autonatisch "zal wel niet".. Erg haha! Dit is ronde 4.

Jeetje wat ontzettend sneu om te lezen van Faye.. @froetie&@alison spannend volgende week! Hopelijk krijgen jullie daarna indd wat meer rust. Daar hoop k zelf ook op, nog even iets langer wachten... Hier als enige kwaal pijnlijke borsten en af en toe vleugje misselijkheid. 

Ik geloof dat ik een heel licht positieve test had vandaag! Maar het was zo licht dat ik t niet zo goed durf te geloven. Ik ga morgen of overmorgen of zo nog een keertje testen.
De rest nog nieuws? 

Terug
Bovenaan