Nod rond 22-10

Ik wil het liever niet weten, vind de verassing wel heel leuk. Al wil mijn vriend het deze keer wel graag weten. zeker omdat we alles hebben bewaard van ons zoontje en het wellicht dus weg kan. 
Vanochtend de eerste ochtend echt beroerd, verder echt heel moe en last van mn buik en rug. Lig echt elke avond al om 21.00 uur in bed :) 
Hier onder weer een vernieuwd lijstje:
 
7 Nov Froetie
14 Nov Alisha 
17 Nov Faye 
18 Nov gebruiker10408856
21 Nov NolaMichelle
 
Hoi dames, 
hoe gaat het met jullie? hebben jullie ook veel meer symptomen dan bij jullie vorige zwangerschappen? Voor mij is het mn 2e kindje en had bij mijn zoontje bijna nergens last van. nu echt super moe,hoofdpijn,  misselijk moet echt regelmatig kleine beetjes eten. buikpijn en rugpijn. 
ik zie het maar als iets positiefs :) 
 
 
Hey alison. Ik heb wel wat meer symptomen dan de zwangerschap van mijn miskraam.
Bij mijn zoontjes had ik niet heel veel symptomen  ook beetje vergelijkbaar met nu denk ik 
Moe, gevoelige borsten,  en snel honger.
Zegt gelukkig allemaal niks ?
 
Hi meiden,
Slecht nieuws. Gisteren is mijn kindje weggehaald. Toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op mijn endeldarm. Het is een beetje koffiedik kijken, maar de gynaecoloog verwacht dat t vruchtje ouder was dan wat er te zien was. Echo gaf 7.3 weken aan, maar naar verwachting was ik al 10 weken. Zo heftig.
Ik ga het forum voor nu verlaten. Ik wens jullie heel veel geluk met de zwangerschappen en heel veel liefde met de kindjes
Liefs, Fay
 
Oh Faye wat ontzettend erg! Heel veel sterkte en liefde toegewenst. Mocht je er aan toe zijn dan weet je ons weer te vinden. Nogmaals heel veel sterkte!
Dikke knuffel 
 
Wat erg faye Heel veel sterkte.  Merkte je aan iets dat het een bbz was ? 
Volgens mij aan jou zwangerschap  test die al heel snel veel weken aan gaf zowiezo toch ?
 
ik denk dat Faye al van het forum is, maar ze had inderdaad al snel een hoge indicator en volgens mij ook lang een positieve ovulatietest. ik weet dat ik toen al had gevraagd of ze misschien niet al zwanger kon zijn.  In ieder geval super zielig. 
 
@ Froetie, ik wil jou alvast heel veel plezier wensen voor maandag, laat je weten hoe het is gegaan?
 
Terug
Bovenaan