Nod rond 22-10

Hoi Froetie, 
Bij mij gaat alles goed hoor ,het gaat echt zo snel allemaal. 
Jullie al met het kamertje bezig? wij zijn hier nog volop de zolder aan het verbouwend dus hopleijk daarna lekker nestelen :) 
Hoe voel jij je? gaat het allemaal goed? 
 
Vliegt voorbij he! Alweer bijna 28 weken ! Bijna het laatste trimester.
Wij gaan dit weekend de tuin kussens naar buiten doen die liggen nu op de babykamer, en dan heb ik eindelijk ruimte om daar op te gaan ruimen en het bedje enzo weer in elkaar te gaan zetten. In principe hebben we een neutrale babykamer maar heb er allemaal oud roze spulletjes bij gekocht om het mee aan te kleden. Ben heel benieuwd als alles hangt staat en ligt .
Hier gaat het opzich wel goed.  Afgelopen week wat minderen dagen gehad , heel veel buikpijn gehad en veel harde buiken, en een gespannen baarmoeder  
Dus in paniek de vk gebeld maar gelukkig was alles goed en nog goed dicht  moet zeggen dat  sinds vandaag mijn buik weer wat rustiger voelt.
Net een fijn gesprek gehad over de bevalling met de vk, dus dat is ook weer gebeurd. ☺
 
Oh ellende zeg een verbouwing.   Hopelijk is het snel klaar en kun je de baby kamer in gaan richten 
 
oh wat fijn dat je al lekker aan het kamertje kan beginnen! 
vervelend zeg van je harde buiken, maar fijn dat alles goed is. Blijft toch altijd schrikken he.  Misschien iets te veel gedaan? wil je graag thuis bevallen of in het ziekenhuis? 
ja ik hoop ook dat het een beetje op schiet, maar stiekem heb je altijd meer spullen dan je in eerste instantie denkt dus we hebben nog wel wat te doen. 
Binnenkort maar vast de boks naar beneden halen dan kan ik toch alvast wat spullentjes kwijt :) 
Alvast veel plezier met het kamertje aankleden. 
 
 
Ik moet en wil ook graag in het ziekenhuis bevallen.
Ik heb geen keus maar vind het ook helemaal  niet erg.
En jij?
Vandaag ben ik begonnen met de kleertjes te wassen.  Ik heb zoiets van kan maar gedaan zijn !des te minder hoef ik in mijn verlof nog te doen.
Ik sta er van te kijken  hoeveel roze ik eigenlijk toch heb, terwijl ik daar totaal niet van hou haha☺?
De box doen wij wel pas in mijn verlof ofzo naar beneden.   Die staat in de weg nu, en moet even kijken waar ik die überhaupt neer ga zetten.
De plek waar die eerst stond staat nu de speelgoed kist van de jongens, dus word even schuiven en puzzelen.
Ik denk dat ik inderdaad te veel had gedaan afgelopen week. Al had ik het idee dat dat wel mee viel eigenlijk ?‍♀️?
 
@alison ik was dit forum aan het zoeken maar kon het nergens meer vinden.

Hier gaat alles goed , ik ben 24 juni bevallen na een snelle bevalling van 2.5 uur van onze dochter .
Ik was opgenomen ivm zwangerschap vergiftiging. Ik had toen al 3 cm ontsluiting gesnoept. Dus ze hebben mijn vliezen gebroken die ochtend en na 2.5 uur was ze er al.
Ze is ondertussen alweer bijna 6 weekjes.
De tijd gaat snel.

En hoe gaat het met jou en je dochter ? Wanneer ben jij bevallen en is alles goed gegaan ??
Ik ben heel benieuwd
 
Wat fijn dat alles goed gaat! Jeetje wat een snelle bevalling, heb je niet te veel last gehad van de zwangerschaps vergiftiging? Ik wist niet wat wij kregen, maar het is inderdaad een dochtertje, ik ben bevallen op 2 juli en de bevalling ging ook ontzettend snel om 18.30 uur braken mijn vliezen en om 22.27 uur was ze er al. Alles gaat goed bij ons, het gaat wel snel hoor. Ze groeit echt zo hard. Hoe vinden je andere kindjes het met hun nieuwe zusje?
 
Terug
Bovenaan